Saturday, November 15, 2008

-persahabatan-


perkataan persahabatan begitu sinonim dgn kita..
setiap org mempunyai tanggapan sendiri tentang persabatan..begitu juga dgn ak..
huhu..org selalu cakap bahawa sahabat itu amat penting..kalau tiada sahabat,x ley hidup...btol ker??
ak pun pening pasal ni..haha..

ak ada seorang kwn ni..aku anggap dia la yg paling baik dgn ak..tp ak x tau la bg dia cmner plak..
ak sayang dia..tp x tau la dia sayang ke x ak nih...maybe dia lebih sayangkan junior dia..pe pun ak x kisah mne..
dia ni asyik tny ak pasal sahabat..ak pun x tau nk explain cmner.....susah2..
dia asyik tny ak,klu kwn knp mesti kutuk dri belakang jugak..meh sini ak explain..

*kadang2 kutuk sahabat ni penting jugak..ermm untuk lepaskan tekanan...hahaha..x semestinya sahabat itu perfect..mesti ada keburukannya jugak..disebabkan keburukan itulah kita pelu mengutuk..lps itu,kita bincang dgn kwn2 yg lain utuk tgur si dikutuk tu..bukan sje2 kutuk..tp nk try nasihat si dikutuk tu jdi lebih baik supaya org akan suka kat dia..huhh..anyway x kn si dikutuk tu x ktuk org lain kot..kutuk jgk pe..hehe..penin ar ckp psal persahabatan ni..

ermm..conclusion nya..hargailah sahabat anda..jgn smpai putus kwn dah la..
semakin rapat hbungan persahabatan seseorg itu,semakin susah nak kawal bila bergaduh nanti..

1 comment:

redhotspicy said...

owh..
phm r cket2..
ak konpius..huhu..
taw je p g2 r..

Instagram

aku dan blog

Daisypath Friendship tickers

oppss!

Daisypath Anniversary tickers

linkie ♥

ikut.ikut