Wednesday, December 10, 2008

-serba salah-


kebelakangan ni ak asyik memikirkan tentang org di sekelilingku..huhh..entah knp tiba trase dhati utk menegur..tp apakan daya,tidak diizinkan lg..ak sdar ak sndri pun mcm tu..tp skrg ak tgh mencuba menginsafi dan mencari diri ak yg spatutnya..ermm..ak serba salah..ak tgk org disekeliling ku..huhhh..ak paling benci klu org buat dosa x mikir maruah..cmne nk explain ek..cmni ar,ak ad teman..kira kwn ar..dia ni bru je join dunia cyber ni..stu hari ak gtal tgn,ak tgk friendster dia..huh..masyaAllah..ad gmba x pkai tdung...uiiiiiiii,ak pling anti bab2 x pkai tdung neh..huhh..ak da mgadu kat bestfren ak,tp dia ckp klu kte da tgur dia tp dia x nk brubah,biarkanlah aja...argghhh!!!x leh..bg ak seorg pompuan islam wajib tutup aurat...huh..tp ak x heran mne yg tu,lntak ar dosa dia..ak da tgur,tp ye wat bodo jer..nyampah ak!!tp yg ak ambik pedulinya org tua dia ni org alim..aii,dia x pkir ke maruah mak bapak dia..ceh..ak kasian kat parent dia..tp apa boleh buat..dah mmg ank dia prangai mcm tu..da la kuat cemburu..dgn kwn baik pun nk cemburu jgk..hampeh pny org!!ak tau la,ak ni bkn perfect sgt..tp skurg-kurgnya ak tgh cuba ubah diri ak..so pakai la tdung..hehe

ad sorg lg teman ak..dia ni lg la memeningkan ak..aiii..ak tau la dia ni cntik,comel,berAset...tp jgn la tnjuk sgt kat org yg blum pasti jdi hak milik..huhh..bkn ak nk mgate dia,tp ak juz nk mntak pndapat..what should i do??yup...ak tau mak dia x prnh halang dia nk wat pepun..tp ikut la pnduan agme..lantak dia la nk wat pepun ngn boyfren dia tuh...ak x heran..yg ak risau nya,ak tkut dia dinodai pd usia muda..syg tau..da la cerdik..ble da trkena spe nk trime??huhh..ak pun ad air muka gak..ak x nk la org cop ak mcm dia coz dia kwn ak..ak still ad mak bapak..slagi ak hidup kat dunia ni,ak akn jge maruah mak bapak ak..lebih2 lg,mak ak...dia skrg tgh meningkat kan populariti...cewahhh cm artis plak...hehe..ak syg mama ngn abah ak...ak x nk maruah diorg tercemar dek perbuatan ak..org len maybe x ksah...tp ak ksah..diorg la sumber inspirasi ak..tnpa diorg tiada lah ak..love u mama abah....

-fly to sarawak on 24 december 2008-

haha..ak akan ke sarawak...kuching..ermm tp bkn g brcuti tp bkerja...tman mama wat promotian kat kuching..tu je..tp ak akn bzy sgt2..ak x ckup mse nk prepare brg ke asrama coz ak blik 30 december..huk3..ak plak kne g skul 1 january 2009...lalala...x ckup mse...da la 13-18 decenber ak ad kem....brg skul x beli ag..waaaaaaaaaaaaaaaaa...

sian kat ak kn???

2 comments:

J4smin 4L z4hR4 said...

best nyer nk g srwk..
huhu
kem nape 13-18??

redhotspicy said...

kan ke mu bli dowh td..

Instagram

aku dan blog

Daisypath Friendship tickers

oppss!

Daisypath Anniversary tickers

linkie ♥

ikut.ikut