Thursday, April 2, 2009

-bila april..-

akhirnya.....

aku pulang jua ke tempat asal ku ini...ohhh penat giler!!! tekanan di sekolah sgguh byk,bertimbun,berbukit,bergunung...naik mual ak!!!ingt ak x de kerjaan lain ke nk buat...parok ar gtu,dop mkir langsung sal student...men pkir gne pale otak sndri je....bosan ak...tp ak buat jgk keje yg dia suh buat...trpksa la ak tdo lewat semata-mata nak siapkan nota..dah la nk yg cntik2 jer...ingt ak ni pelukis ke???arghhhhhhhh!!!fizik???huhhh...tensen gak...tp bley bwk brtenang la skit..addmath...ntah la...cg x msuk2 kls...so goooooddd!!ak syg cg addmath...tq so much...lalalala... ok da abis psl skola...next topic...ak dlm kebingungan...ak x tau la whats wrong wif my mom...asyik mrah ak men msj je...tp ak x men pun nset,cmne nk men msj...huk3..lpun ak da guna no bru...mne ad org tau...except my geng....alahai...ibu ku syg...huhuhu....ak skr tgh blurrr...entah knp ak bley badmood ngn sorg teman ni...ntah la knp,asal nmpk dia je,abis ilang mood ak...actually dia x de slah pun...tp ak je yg rse bengong skit...kesian kat dia...ak jdi benci tgk dia...klu bley nk elakkan dri drpd bertembung dgn teman itu...smpai kn dia plak yg tny ak knp asyik diam bila tgk dia...sbb nya ak x puas ati ngn dia!!!tp ak sndri x pasti ap yg x pastinya...kadang aku sedih gak,dia tu teman ak,tp ak buat mcm x knl je...bkn ak nk sgt buat mcm tu...tp hati ak rse x sdap klu ak x buat mcm tuh...ak rse dia x de slah ngn ak..ak je yg lebih2...tp bg dia ak x pnting pun...ad ke x de ke,sme je...ak tgur dia ke,x tgur ke sme je...sorry la teman...ak still kwn mu,jgn risau ar...maybe bila ak da ok,ak akn tgur mu...tgk la ble...abis skola ke...hmmmm...sorry...ak hrp dia phm...hrp sgt...

teka teki...

-dlm byk2 jam....jam apa paling garang???
lalala...

No comments:

Instagram

aku dan blog

Daisypath Friendship tickers

oppss!

Daisypath Anniversary tickers

linkie ♥

ikut.ikut