Thursday, May 6, 2010

-aku x brubah????-

"ampuni aku...yang slalu mementingkan ego ku...maafkanlah aku...x pernah hargai ketulusan mu..."-kertas_inikah nikmat bercinta..

salam...
woooo...rmai org ckp aku x BERUBAH??still cm dlu...huhuhu...btol ke??
ok!!!!ngaku...!!hahahahahahaha...
aku smpai skrg masih:
-sentiasa trfikir "btol ke ak prnh couple???ad org nak ke??"....haha
-tak makan coklat!!!
-still order double cheese burger mcD...mmmm...
-sempoi...kah3
-x heran org skit ati ngn ak...lantak arr..
-x pndai pjuk org..
-still x pndai menawan ati budak2...
-asyik buat bdk2 nangis....waaaaawaaaawaaa
-setia pada UNGU..
-still syg ZED ZAIDI..
-menulis nota2 harian lam buku hijau ak..
-tiap kali sedih...cri diary...
-x ley tdo klu x de teddy..
-masih lagi HIJAUITUAKU...
-still jd misskaynezz...x ley tkr K N Ezati...hehehehe

tapi ad gak yg brubahnyerr...
aku semakin...:
-pndai bkerja
-jdi bosss...hahahaha..
-berjiwang...huhu..
-da bley bwk moto n kete..bgus2

dan yg pastinya....
 -AKU TETAP AKU..hahahaha...
-ske lepak kat tmpat mewah!!!cehhhh...koya
-NESCAFE lover..


 aaaaaa...
rindu???
asiah....forever...

salam... tq kimie...for the lunch@dinner today...hahaha



2 comments:

Choda said...

weh.npe ari2 ak xpasan ad gmba2 kt ats nih?hehe

misskaynezz said...

tu ar...asal blog ak xmau tgokk..huk3

Instagram

aku dan blog

Daisypath Friendship tickers

oppss!

Daisypath Anniversary tickers

linkie ♥

ikut.ikut