Thursday, August 19, 2010

-ohh..ramadhan dah sampai..-

"kuingin engkau menjadi milikku..aku akan mencintaimu menjagamu..selama hidupku..dan aku kan berjanji hanya kaulah yang kusayangi..ku akan setia disini menemani…"ku ingin kamu_romance

salam...dan selamat berpuasa...ramadhan sudah datang..
hargailah ia dan penuhkan nya dengan amal ibadah..

wahhh..puasa...it's mean raya dah nak dekat..ok..bez2..dah nk masuk dua bulan ak kat cni..mcm2 pengalaman ak alami..semua kelakar, menyakitkan ati, sedih, nyampah pun ada..tapi nk wat cmner..sabar je la...keadaan aku sekarang masih ok..boleh bernafas lagi...assignment sudah berlambak...ari ni bru abis speaking test..esok ad TEST FAR 100..ermmm..lusa plak ad TEST AIS 130..wahh...agak tertekan..common test plak tu..sme mksd la dgn trial..hohoho..

tp mana preparation ak??sibuk wat kerja je memanjang..assignment dah cm bukit..hahahaha..alohaiii...
tp kn...time skola menengah dlu lg penat...kat cni penat coz byk tangga kne pnjat..
sekarang aku berhutang dengan lecture...assignment BEL 120..next week present..mati aku...
title THE SIGNIFICANT OF DREAM CAR...ap tuh???ak n asha..pairwork..it's mean sng la skit..

of course la my BMW..

dh ckp sal kampus..skrg..sal idup..
how about 'puasa'??
semua org pun letih... tp bkn kte je letih..haiwan2 pn ltih...sian ak tgok kucing2 kat cni...sume sadis je..kelaparan...kebuluran..adoii...nk bg mkn ap..kte kn puasa...sbr la cyg ek...nnti berbuka, I bg mknan kat U all...tu pun klu terserempak la...kuinkuinkuin

alohaaa...kasian kn???letih dia puasa...

hoho...spe lg yg ske tido??

hurmmm...da buntu la...tolonggggggggggggggggggggg....ermmm..mggu lepas blik umh je straight...pstu mggu ni kne stay kat kolej je..alohaaa...sian...masa utk letak gmbar masa lampau..hahaha..

ltak gmba je la..

saya suka lagoon..

suka suki gamba...

aku n ckinn..

i jump, u jump ok!!u all just see..

cuti2 1malaysia..

nk g ngaji nihh...

meja ku..

cyg teddyyyy!!mmmuahhhh..


ok la...buat kwn2 yg dirindui...dyna, syida, fina, day, lia, lynn dan sape2 je la...ak mmg btol2 rindu kat u all...huk33333....sedihhh...

saya rindu awakkk..

slalu je kuar air mata bila ingt kat korg...kepada kwn2 yg berada di matrik perlis kos akaun..i miss u all..
anta2 la kad rye ye...hhuhuhuhu...
jgn la lupa ak kat cni..
nnti blik rye call la...hope soo...

sy nk happy..

k ar...smoga berjumpa lg...salam...muahh...slamat puasa ye kwn2..

yang hijau,

misskaynezz

Instagram

aku dan blog

Daisypath Friendship tickers

oppss!

Daisypath Anniversary tickers

linkie ♥

ikut.ikut