Wednesday, September 1, 2010

-susah sgt ke nk ucap thanks or sorry???-

Senyum mu tak seghairah
Gerak gaya tidak selincah
Mata ku tak seayu
Kicau burung pun tak semerdu
Namun ku punya hati
Juga gaya ku perasaan
Hidup ku yang begini
Kadar waktu diizin Tuhan

Tidak ku minta lahir ke dunia
Tidak ku duga cacat begini
Bukan ku minta kasih dan manja
Bukan ku rayu bantu simpati

Maafkan wahai teman
Ku menumpang di sudut dunia
Mencari ketenangan
Sampai masa ku pergi jua
by Saleem_namun ku punya hati..



salam...huhhh..
bersua lagi ak di alam blog yg tenang ni..dah nk raya pn...lg 8 hari lg..hurmmm..tp ak x seronok pn...ntah la bju raya ak siap ke blum...mama ckp celebrate raya taun ni x happening mne coz tokki dah tak de..sobsobsob... :(

aku di kampus??
btol kah???benarkah???aku masih x percaya ak dah abis skola...hahahahahahahaha..
now ak kat kampus uitm chendering...ap yg bez nya??sosial agak x terkawal...biasa la Universiti.. aku pn x tau npe ak kat sni...yg ak tau ak kat sni coz dpt offer perakaunan..blajar la apa lagi..huahuahuahua..
kdg2 duk kat sni bkn bez sgt pn..kwn2 kat sni blum tentu bley tolong aku ke x..ak pn x pasti ap sikap dorg yg sebenarnya...biasa lah x kn kwn dua bulan dah nk percaya sepenuhnya right???alah,kwn yg 4 thun knl pn,mkn kwn sndri...biasalah manusia...bukan ad ati perut sgt pn...semua penting dri sndri...ak x mention spe2 sbb aku pun trmasuk skali..huhuhu..tp cmtu ar...manusia ni kdg2 kne ad kesedaran jgk...yg pnting kne pndai ucap trima kasih...ucap mintak maaf tu kne biasa kn di mulut...
hahahaha..pstu senyum2 la slalu..tu hakikat seorg manusia..sombong di atas kepala sendiri...wahahhahahaha..
tahu nk berlagak je lebih...sedangkan kaki tak berpijak pada bumi yang sebenarnya...



it's easy right???







senang jugak kn?

hahahahahaha...apa yg aku mengarut niii...ishhh..

student2 dah mula balik kampung..wahhh..bapak best...aku kat sni blik 7 ari bulan...hurmm...lmbat ag..tggu quiz math la ni...but never mind because i dont care...my house is near...hahahaha...yg aku kasihan kat teman2 yg duk jauh tp blik lambat...aduii...sdih jgk la...ermmm..hari ni ak nk taip sal ACAP...kwn aku yg ak kenal sjak form 4 kot..alamak dah lupa ar bro...hahahahaha..x pe2...yg pastinya bukan skejap..i love to talk ang sharing with him..kepada sesiapa yg baca blog ni or maybe his gf dont worry becoz we just fren...huhu..
ap lg ek..tp aku bertuah la dpt kwn cm dia...walaupun asyik tdak bersependapat...hahahahahaha..

kesimpulan dr ap yg aku taip ari ni ialah...belajar lah untuk berhati lembut..x salah pn...kalau dah thu slah,cepat2 la mintak maaf bukan buat bodoh je...jgn la buat cmtu...x de guna nya...buat aku makin menyampah ada lahhh..huhhh...kurus puasa ak...


chiq da besarrrr...

ermm...ma da ad fb..yo pn da ad fb...abah mmg da lme ad fb...bhye sgguh ak skrg ni..tidaaakkk...
it's mean sume yg ak buat akan diketahui oleh mereka..huioshhhhh...salam..
rmiss one "K"..





No comments:

Instagram

aku dan blog

Daisypath Friendship tickers

oppss!

Daisypath Anniversary tickers

linkie ♥

ikut.ikut