Saturday, October 23, 2010

-bukan gua yang gila...tapi dia-

hohoho..
nak taip byk2 gtu post..
puas ati gua..
tension siotttt...
blah la lu..
eiiii...
@#$%^&*(
sabar knez..
phm2..
ok..
skrg gua x nak tensen..
skdar nak menambah kan gamba lam blog..
blog DIJAMIN x msuk virus...
hahahahaha..
boleh dianggap sebagai backup akan datang..
hahahahaha

merahhhh...
x suka..
tp bukan benci...


ni semua kes makan dalam kelas CTU..
pdm muka..
tercekikkkk..


ni la lappy gua yg sememangnya asyik cari pasal sama gua..
niat hati nak handing ke dinding..
namun apakan daya.
ia juga money..
hahaha


jangan bagi camera pada kami...
hahahaha..
dijamin memory fulled!


dia batik no 2...


plizzzz...love to snap da pic by own hand..
hahahahaha


dia gadis single...
oppppssss...
hehehehe..
nak no fon???


makannn..
dia suka makannnn..


peaceee...


makan lagi..
jom2..
pekena nasi ayam RM5



bila kenyang..
jom belajar di pantai..
hak3..


bila malas menguasai diri..
jadual exam hak org pun ak curi2 snap..


wahhh...
sdpnya..
lelehhhh...


jumpa kwn...bez2..
muahhh..
rindu..

that all for this post..
move to the next post..
salam

No comments:

Instagram

aku dan blog

Daisypath Friendship tickers

oppss!

Daisypath Anniversary tickers

linkie ♥

ikut.ikut