Wednesday, October 27, 2010

-gua..sedih-

salam..
gua hari ini first day exam..
subject CTU 101..
agama Islam..
fundamental of islamic studies..
suasana sekarang di trengganu..
pukul 5:43 p.m..
27/10/2010..
redup..
mendung...sayuuu..
alahai..
gua sekarang berada di foyer..
menggunakan kemudahan wifi uitmstudent..
yg memerlukan sedikit kata laluan..
alahaiiii..
ROHOK nyerrrr..
hahahaha..
actually gua tgh kekeringan idea..
akan tetapi gua tengah mengingati..
si dia..
yang sememangnya..
telah tiada..
i love u..
i miss u..
syg chiq..
sokmo2..
pliz balik..
but my jiran said that ...
dia telah dilanggar kereta..
namun gua x percya..
gua rasa jiran gua telah membuangnya ke pasar..
ini disebabkan chiq amat gemar tidur di kawasan rumahnya..
weiiiiiiiiiiii...
apa slah dia???
kenapa??
i know u prnah pukul dia ngn lidi kn??
x baik tau..
kalau ye pun..
suruh la chiq balik umh gua..
jgn paksa2..
kucim pun ad hati la..
..........
x tau la..
no komen..
hati manusia..
siapa yang tahu..
jahat..
baik..
busuk..
wangi...
ntah la..



terima kasih kepada readers2 yang setia 'menyelongkar'
blog gua yang x seberapa cantik ni..
huhu..
maklumlah..
still budak baru belajar...
ahakssss...
4 tahun kot belajar buat blog...
hampeh lu knezzzz...
thanks to acap..
my loyal follower..
for one K..
.........
hehehehehe..
k la..
tu je kott..
ok..
sekarang dah hujan..
masa untuk TIDUR...
teeeeeeeeeeeeetttttttttttttt...
out..
love..misskaynezz...
gua cinta lu CHIQ syg..
muahhh...
rinduuu...
:(

PESANAN PENAJA:
kepada AshaLot..
teruskan usaha berbogging anda..
for fsyifaa...
truskan tgok astro tu..
i like it..
hahaha..
(she is wacthing KBS WORLD now..)
5:59 pm
hahahahahahahaha..
for nur asyikin...
mne blog lu hah????plizz update!
and lovely akma..
i'm really dissapointed with u..
sampai ati mu..
x pe la..
ad jodoh..
kita jumpa lagi..
and lastly..
for one K..
x payah updated ek blog tuh...
simpan wat khazanah je lam peti sejuk..
k..
salam..
misskaynezz


No comments:

Instagram

aku dan blog

Daisypath Friendship tickers

oppss!

Daisypath Anniversary tickers

linkie ♥

ikut.ikut