Sunday, October 31, 2010

-ini cerita hidup gua-

salam..
listening "KAU DAN AKU"..
from tehah's fon..
hahahahaha...
ermm..
nk taip ap hah?
ooo..
lupa..
skrg gua nak laporkan..
dah tiga hari keadaan terengganu..
hujan..
sekejap ada..
sekejap tak ada...
sekejap panas..
sekejap sejuk...
bak kata tehah..
monsoon cup season!!!!
hahahahaha..
jap..
ad gua smpat snap gamba..
utk menggambarkan hujan di sini..
ahaksss..


wahahahahaha..
tgok tu..
air terjun..
x pernah plak gua tgok air terjun kat sini..
ai..
kalau dekat..
maybe gua pergi sentuh kot..


wahhh...
seronok kot..
pemandangan dari bilik gua..
disana lah tempat bangla2..
mengintai kami anak2 dara cun..
lalalalalala..

ok..
oleh kerana post title gua..
berkisar kan 'ini cerita hidup gua'..
gua ak membocorkan sedikit rahsia gua...

sebenarnya..
gua ini..

1.suka jalan2..
2.x suka coklat..
3.suka mkn..
4.love waffle coklat n strawberry..not coklat only..
5.love mcD..
6.love blogging..
7.suka masak..!!!!
8.tdo..hobi..
9.kureng skit math2 ni..
10.x suka novel kawin2!!


wahhhhh..
ni la feveret gua..
jejemput bilis+bawang+telur..


bila dah msak..
lahap la...
apa lagiiii..
love it..
cicah sos thai kimballs..

ok..
move..
ni breakfast gua pgi td..
pukul 10.00 am..


bhahahahaha...
roti je kot..


milo..
sparuh je..
nnti x abis...
milo instant..
hahahaha..

ok..
move..
smlm gua mkn bnde2 ni...


x la sdap mne..


ni bezzzzzz...


air oren cafe..

tu je kot..
for this post..
one K da mrah sama gua..
ish3..
sorry la..
yela..
salah gua..
lyn sgt fb..
sbuk blogging..
x rply YM dia..
huk3..
sorrryyyyyy...

p/s;
pesanan penaip..


khas utk ????????????
hahahahaha..


ckin n roti pisang..
agak menarikk..


at kraftangan malaysia terengganu..
jija,sally(nme gua kasi),n tehah..
hahahahaha


me ngan jija..
jija bdk cinta!!


festival novel malaysia..
huhuhuhu..


ni novel yg aku beli..
ntah bez ke x..

k la..
salam..
sorry again one K..
misskaynezz

No comments:

Instagram

aku dan blog

Daisypath Friendship tickers

oppss!

Daisypath Anniversary tickers

linkie ♥

ikut.ikut