Monday, October 11, 2010

-le soir de memoir-

memory of evening..
dinner media 2010/2011..
nothing to write..
juz a few of photos..


apabila lensa di tangan sendiri..
jiwa bergelora..
walaupun di dalam tan***..
hahahahahahaha..


kenapa manusia gemar
mengatakan bahawasanya
mengambil gamba sendiri lebih cantik..
adeiii...kuin3


sebagai seorang wanita berkerjaya..
imej itu sangat penting..


saya suka tan***..


kunimmmm lawan hijaaaa...


ohh..
kenapa cantik sangat kerongsang tu..


ini mengingatkan aku
kepada
a night to remember
at permai park inn..
bergmbar dengan cina mana ntah..hahahaha


yg beza nyer...
kiri: aku kurus
kanan: aku gemuk
*jgn mara one K..
juz a picture...huhuhuhu


asa rosada..hahaha..
silap..
asha roshada..
ting3...


apabila wanita berkerjaya bergambar..

ok..
itu sahaja...
gua malas nak taip..
jap..
next post je la ye..
hehehehe..
salam..misskaynezz...

*to see the post of a night to remember 2009..
http://misskaynezz.blogspot.com/2009/08/night-to-remember.html
tq..

No comments:

Instagram

aku dan blog

Daisypath Friendship tickers

oppss!

Daisypath Anniversary tickers

linkie ♥

ikut.ikut