Friday, October 29, 2010

-lensa di tangan-


salam..
hahahahaha..
ini gamba semalam..
gua jln2 kat pesta novel at TTC..
dengan siapa?
shhhhhhhhhhh...
rahsia..
but pompuan la..


gua smlm pkai bju kurung kot..
hahaha..
semua makhluk hodoh melihat gua semcam je..
weiii..
x boleh ke??
blah la lu..
about da sticker at my face tu..
@#%^&*()*^%##
gua sje je letak..
aiseymennnn..
trademark tuhh..
ahakssss..


ok..sundae cone..
RM 1.00
trmasuk tax..
jadi RM 1.15
beli2..
jgn x beli..
mkn2..
slagi boleh mkn...


ok..ni mcflurry kwn gua..
gua men rembat je ni..
gua x mmpu bli kot..
hahaha
tapi suatu perkara yg perlu gua akui..
gua suka LEPAK mcD...
amboiiiiii...
brlagak tuhhh..


ahakss..
kereta lawa tuh..
dah lama x jd passenger..
almaklumlah selalu jd driver..
ari ni..
gua jdi princess bju kurung..


siapa gadeeeesss itu??
hahahahaha...

ok la..itu shaja..
28/10/2010..
ehhhhhh
kejap..


actually tu smua berlaku pda ptg hari..
tgahari sblum tu...gua mkn pizza cheese bru ni..
with topping peperoni..
hahahahahahaha..
gila gemuk da gua lepas ni..
adoyaiii..
salam

No comments:

Instagram

aku dan blog

Daisypath Friendship tickers

oppss!

Daisypath Anniversary tickers

linkie ♥

ikut.ikut