Saturday, October 23, 2010

-menjadi sewel kegemaran gua-

salam..
bersua lagi nmpak nya..
selamat datang kepada readers2 baru..
hai..
inilah blog gua...
da nak msuk 4 tahun da umur nya..
tapi x femes2..
adoyaiii..
komen2 apa2 di facebook ye..
K N Ezati..


bergaya dengan headfon BARU..
wakakaka..
bez gilakkk..
thanks to PTPTN becoz give me da money..
muahhh..


inilah gua skrg..
cm x cukup mkn x?
nmpak cm terlebih ad la..
gmba di snap sndri..
dan ia kelihatan cantik..
gua mmg suka puji dri sndri..
ehemmm..



bila terasa rindu..
hahahaha..
ketika ini gua tengah menyewelkan diri..
di TTI river cruise..
panas gila..


smiles to photographer..
thanks to mr.F..
helping me to be cute..
wakakakakaka..


ini siapa??
apa dia pegang tu??
bkn handset dia la..
pinjam ngn org sebelah je tu..


sejukkk..
siapa nak??
beli sndri!!!

ok..move to the next post..
taddaaaa

No comments:

Instagram

aku dan blog

Daisypath Friendship tickers

oppss!

Daisypath Anniversary tickers

linkie ♥

ikut.ikut