Thursday, October 7, 2010

-new love, new heart-

not listening any song right now..

salam..hehehe..hari ni tangan gua rasa gatal nak menaip blog sekali lagi dalam minggu ni..
ini kerana, kebosanan mula menguasai diri..kekeliruan untuk memilih pakaian untuk dinner media juga termasuk sekali..apakah yang patut gua pakai pada dinner kali ini..
dan matlamat utama ialah apakah niat disebalik kehadiran gua ke majlis dinner anjuran Member Of Diploma in Accounting ini..
adakah untuk sekadar makan??
adakah untuk sekadar merelease kan tekanan yang tidak pernah wujud dalam kamus hidup gua di UiTM ini??
adakah untuk meninjau2 jejaka yang hensem??
hahahaha..amboi gatalnya gua ni..

ok..turn to the reality...
tajuk new love???new heart??
adakah gua sekarang sudah bertukar pasangan???
hahahahaha..
mungkin ye..kerana rasa cinta aku pada new love gua ni..
mungkin lu orang pikir yang gua ini seorang yang playgirl kerana sering bertukar pasangan..
namun hakikatnya..new love aku itulah segala-galanya bagi ku..

saksikan lah my new love...muahhh


gua nak memperkenalkan nya pada lu orang semua..
sekarang new love tengah syok lena diriba ku..huhuhu..
its too cute...muaahhh for him..
acececece....


 seksi nyerrr...

 manja nyerrr

mengancammmm
photogenic..

 cyg..tdo lagi ke??

 bwh kete..

 tmpat biasa..

 lagiii...

 hahahaha..mkn daun?

mls nk rotate..

huh...gua mmg x suka org menganggu ketenteraman gua ...bkn nk buat keje pn...berfb jgkk..ek eleh...x ley tgok gua senang sikit..pergh..naik mual gua...lantak ar...u know what mean of 'darat'..
yeah...same with her...blahh la ko...


hilang mood gua nak berblogging...
cakap besar je lebih...hahaha
k ar...mls nk comment..
its not my habit..
bye...salam

No comments:

Instagram

aku dan blog

Daisypath Friendship tickers

oppss!

Daisypath Anniversary tickers

linkie ♥

ikut.ikut