Sunday, November 7, 2010

-bawa..kereta-

salam..
apa kena ngn post kali ni??
kenapa about kereta??
nak beli kereta baru ka??
kereta ap??
wahhh..
bez2..
hakikatnya...
x mungkin akan smpai kereta baru..
hahahaha..
jam di lappy menunjukkan pukul 6.32 pm..
its mean da nk msuk magrib..
hahahaha..
gua sdg menggunakan foyer floor 3..
wifi free..
ahaks..
yela..ni bkn kat umh..
ermm..
da mengarut...
adeiii..
about da title today..
hahahaha..
bawa kereta..
alkisah nya cmni..
adik2 gua mmg serunnn naik keta gua bawak..
tau x sbb ap..
sbb klau gua bwk kereta, msti dlm keadaan nk mrah..
mne x nyer...
dorg slalu je membuatkan gua jd hot..
nk marah je..
even bkn akhir bulan..
adoiii la..
sah2 la bwk laju..
nk lepas perasaan kott..
tp x la lju mana..
stakat 100 km/h kot..
ari tu..
time nk anta mama n abah ke airport..
mereka sudah pergi awl2 ag..
guna keta stu lg..
almaklumlah..
x nk kasi gua bwk innova or triton..
kurg dipercayai..
haha..
then gua bwk la keta kesayangan gua..
gua bwk pekerja sorg..
kak wani..
kerana mereka akn bawa blik keta ma td and adk2..
pastu gua pn drive la..
gua bwk keta 100km/h..
pstu adk gua yg duk kat depan(YO)..
pegang pintu..rapat bdn kat pintu..
gua tny..
knapa ni??
then dia jwb smbil wat muka blurr..
long,x ley laju lg ke??
kereta ni dah nak trbang..
hahaha..
dia perli gua..
tkut..
time tu gua tgh hot..
mmg bwk laju..
then gua cite kat one K..
dia ckp..
mmglah adk2 tkut..
drive 100km/h..
kancil plak tu..
mmg la bhaya..
dah la ringan..
mudah trbabas la...
x elok..
ohhh...
mulai saat itu,bru la gua sedar..
yg drive x rse pape..
yg menumpang rse laju..
hohoho..
so..
kesimpulan nya..
kepada shabt2..adk2..
jgn bikin gua hot...
sebelum naik kereta..
tny dlu..
are u ok today??
ad gduh ngn spe2 x??
hahahaha..

gmba utk entry kali ni x de kait ngn post title..
hehehehehe..


sdap nya kfc..
mne x gemuk gua...
nak lgggg...


woahhh..
dapppp eeeeeeeeeeee...


ujan agak melampau di sini..
gua tgok makin teruk..
da jd chendring waterfall kot..
alahaii..


itu..
ampaian utk sem depan...
its mean x ley jemur bju lam blik lg..
kat bwh yerr..
tp kn..
tgok tu..
da bnjir laaa...


hahahaha..
awek mne ntah ni..
sblum exam AIS130..


cmni la muka gua klu kurus lagi..
hahahaha..
xmau2..


adk2 gua yg sengalll..


kfc time..
kami kembar..
umur beza..
prngai sme..


yo and akmal..
hahaha..
hensem la yo..


ni gmba curikkk..
amboi..
sronok????


ni siblings gua..
sorg x de..
duk ostel..
hahaha..
gmba ni gua da sent kat mama n abah di perth..
ntah dpt ke x..

ok..
fine da azan..
daaa..
one K..
len kli buat lg...
huh..
salam

No comments:

Instagram

aku dan blog

Daisypath Friendship tickers

oppss!

Daisypath Anniversary tickers

linkie ♥

ikut.ikut