Wednesday, November 17, 2010

-no puasa,but raya?-


salam..
selamat hari raya korban..
huhu...
spe nk daging??
mali2 umh gua..
ad byk lagi..
da msuk lam peti..
tkut baooo..
huhu..
mne one K sy??
dye sbuk ari ni..
lapah daging..
katanya..
bgus nyer..
tp disebabkan letih giler dye tuh..
gua keseorangan..
so..
makan la peneman nya..
ahakss
nasi beriani..
sate..
soto jawa..
rendang melaka..
lemang..
puding caramel..
rojak buah..
rojak betik..
wah3..
sakit perut la gua nnti..
one K..
tidur lah..
take ur time..


huhu..
merah SAYA hari ni..
comey kut...
acecece..
puji dri sndri..


gaya cun..
wahahahaha..
perasan gilak gua ni..terlampau daaa..

wif my brother..
gemuk kn??
sihat..
idup sng..
bkn cm zaman gua dlu..
tlong2 ma jual nasi lemak kat skola..
then tlong jual aiskrim ag kat umh..
huhh..
adk2..
x sedar dri sungguh la..


kami kazen..
dan skrg ini tgh raya..
gua n lu..
digunakan sbgai perantaraan..
pelik x??
nope..
hahaha

syafiq..
kazen gua juga...
specky boy..
haha..
tgh mintak fon ngn kakak dia tuh..
nk men X3 bru..
x BOLEH ye..
phm??


 lmbat nyer la dpt bunga..
bila la nk dpt bunga..
plastik pn jadi laaaaaa...


cam la lawa sgt gmba ni..
ntah spe yg snap..
x kreatif btol..


photo ini lawa..

photo ini juga lawa..
tu kazen gua la..


gua n pasu..


cm la lawa sgt hidung dia..
ambik gmbar dekat2..
aiyayayaya..


dia klau bab posing..
bg dia..
bkn terrer..
but TERROR..

jarang gua dpt ambik gmba gne bju kurung yg lengkap..


hahaha..
tegak gila adik ain gua..
cm nak kawad je..


semua posing..
time to love camera..


suka sangat dia..

 model baju budak SEEM NOOR BATEK..
mcm2 size ad..
utk bdk lelaki ad kemeja cotton..
yau...


kaca mata mama gua..
bergaya tuh..


ni..
gmba mat rempit KORBAN..

video terBAIK dri ganu..
exclusive from X2-00
lalalala..
x henti2 dorg ni..

k la..
salam..
tu je..
knez

3 comments:

-akmal-(",) said...

kelly.ade award..=)

misskaynezz said...

what award??

-akmal-(",) said...

alahai.aq pon xpham.bwat jer ape yg patot.HAHA~

Instagram

aku dan blog

Daisypath Friendship tickers

oppss!

Daisypath Anniversary tickers

linkie ♥

ikut.ikut