Friday, November 26, 2010

-overseas-

salam..
wahh..
bez nyer...
title kat atas nmpak cm bez je..
uhh...
bezzz...
sejuk..
syok nyerrrr....ma gua..
bkn gua..
tu yg silapnya..
hahaha..
aritu ma ad g paris..
PARIS..
FRANCH..
so gua upload la skit gamba nya..
utk tantapan silence readers gua..
huhu..
hope u enjoy it..
insyaAllah nnti gua pula yg menyusul ke Paris..
cehhh..
berangannnn..
haha..


wahhh..besor nya patung..


gua x tau nme tmpat la..
hehehe


cantik auntie nie..


mama ckp..
paris..
0 celcius..
aiyaa..
sejuk mei..


fesyen show..
pentas je..


hotel2..


mama gua cantik..


eifel tower..
ntah btol x gua eja tuh..


paris..
franch..


lagi..
nak pegi jgk..
:(
bljar elok2..
kumpul duit ya..


hiasan je ni kot..


UNESCO..ap tu??


sejukkk...


seem noor batek sdn. bhd


seem noor batek sdn. bhd


seem noor batek sdn. bhd


gua x tau jgk nme tmpat ni..
x ingt nk tny ma sblum blogging..
hehehehe


pun x tau..


bez2..
bertuah ma ye..


inilah keindahan kota paris..


relax der..

actually byk agi gmba2 ma di paris..
tp x ley ltak byk2..
privacy..
ekekekeke..
gurau ja..

next..
gmbar ma and abah di AUSTRALIA..
gua slalu je x de kesempatan nak pegi..
tak pe..
honeymoon masih ada..
nk g overseas sng je..
just kumpul duit byk2..
x perlu la bljar smpai degree bru nak pegi..
hahahaha..
keje la jln pling mudah..
hahahaha

ok..next..


abah gua..
nsemm..


mama cantik..


makan kot..


bah...panas ka??
hehehe


kat australia..
rmai org malaysia duk tetap kat stu..
majoriti MELAKA..
kmpung abah..
bez kat duk aus??


suka nya mama..


gua x tau..


bez nyer..


nak ikut boleh??


cm bulan madu ja..
hehe


gaya gua sama ngn ma x??


kat ner ni??


hahaha..
kereta gini kat malaysia..
wat beli sayur je..
hahahaha


function centre..


ni tmpat kanggaroo..


dan juga tmpat koala bear..


kilang gula2..


serupa kan??
ngn gua??


ma ckp ni anggur..
x msak ag..


abah rasa bez x??


pndai anak mat saleh ni posing..hahaha..
cam gua..

malaysia best carnival australia


malaysia best carnival australia

kesimpulannya....bljar elok2 ye..
dpt duit kte g sne..
hahahaha..
salam..
misskaynezz..
mood:jelessss..
hehehehe..




No comments:

Instagram

aku dan blog

Daisypath Friendship tickers

oppss!

Daisypath Anniversary tickers

linkie ♥

ikut.ikut