Wednesday, November 3, 2010

-penat-

salam..
wahhh..
gua penat giler kot..
sakit kepala..
arghhh..
nak demam pn ad..
x larat...waaaa...
exam..
gua bru je abis exam math..
perghhh..
overconfident pnya hal..
blambak slah..
tawakkal je la..
aminnn..
ma n abah plak g australia..
gua mggu ni da la bz exam..
x kn kne ambik adik skolah lg..
adeiii..
pliz kak wani...
help me..
2 paper more..
adoiii..
AIS 130 n FAR 100..

ermm..
hari ni hangout ngn kazen gua..
miss ira tmart..
bez2..


sesungguh nya gambar ini menipu..
gua tidak lah secerah itu..
tipu2..
tp kn..
nmpak gemuk kn gua??


hahahaha..
aurat..
x baik..
so kita cross2 kan ia..
ahakss


 miss it damn much..
muahhh..

aii..
korg x pelik k??
gua penat2 pn still bleh blogging???
hahahaha..
nk buat cm ne..
mmg gua mcm ini..
ok..
tu je kot..
nk edit pages plak..
sila2 kan utk membaca pages juga..
its about everything around me..
daaa...

pesanan penaip:
novel karipap2 cinta itu ad gaya la..
bez jgk la..
searching for 'PELANGI" novel..
by jemari seni publishing..
spe ad??
nakkkkk..
pinjammmm..
kott..
hahaha..
mintak one K cri..
tp x de..
sedih2..
x pe..
dynnnnn..
nk pinjammm...
huk3..

No comments:

Instagram

aku dan blog

Daisypath Friendship tickers

oppss!

Daisypath Anniversary tickers

linkie ♥

ikut.ikut