Saturday, November 20, 2010

-seharian di butik..aiyaaa-

salam..
ermm..
semalam gua kerja..
dpt la sales rm800..
walaupun hari jumaat..
namun begitu..
ia sangat memborink kn..
adoi la..
nk text..dia bzy..
nk tdo..da tdo..
walaupn juz 10 minit..
nk mkn..
x ckup mknn..
aiyaaa..
mau bikin apa ni..
lalu sepantas kilat gua mencapai X2..
X2 yg berjasa tuhh..
hahaha..
apa lagi..snap3..


toin3...
aiya...
fitting room time..


hahaha..
bosan3...
adoiii..


terpikir gak gua nk wat blog header..
tp lawa ka??
ermmm


byk nya baju kat kdai..
jom3...
heboh kedai ni..


ambik gamba sndri lawa jugak kan??
ssh sgt nk suh adik gua tu snap kn gmba..
alohaaa..


ini gaya donghae..
hahahaha..
suka2..


bidadari mna la sesat ni..

time to hang-out..
ari nip cuti..
yeahhh...
nk g mne ye..
1.avon
2.mcd
3.butik jap..anta kunci
4.giant kot..biasa la..x de tmpat laen da..
5.mne lagi ni??
aiyaaa..

x pe la..
mlm ni nk hangout lg ngn kazen2..
hahaha..
X2..sbar..
mlm ni kte main lg..
chow..
nk mndi..
salam..

No comments:

Instagram

aku dan blog

Daisypath Friendship tickers

oppss!

Daisypath Anniversary tickers

linkie ♥

ikut.ikut