Monday, November 15, 2010

-setia lah-

salam..
wahhh..
tajuk di atas agak menarik perhatian..
setia??
loyal??
yep..
gua tahu maksud nya..
gua mmg setia pun..
nak curang kat siapa??
adeeiii..

alkisah nya begini..
gua tgh on9 facebook..
tgh letih lagi ni..bru blik kerja..
fuhh..
tiba2..mama masuk..
dia tnya gua..
"awak ni minat kat ***** ke??"
aiyaaaa...
apa gua nk jwb ni..
then mama tnya lg..
"abah suruh mama tanya ni.."
dgn slumber nya gua menjawab..
"ma..i setia la.."
cewahhhhh..ayat!x ley blah...
gua jwb lagi..
"ma..****** tu spupu je kn..buat ap mnt kat dia??"
"x nak la..."
"spupu cm adik bradik je..x lebih la.."
ma buat muka yg memberi erti..bgus lah..
hahahahahahaha..
then mama jwb..
"one K sudah lah...x perlu org lain da.."
"setia je la.."
adoyaiiiiiiiiiiii..
gua buat muka blurrr..
hahhhhh???
knp ngn mama gua ni..
dia ingt gua mnt sama kazen gua..
aiyoo..
mama...abah...
huhhh..
SY SYG ONE K je...
huhuhu..
tu je la komen gua..

ermm..
next please...

hahahaha..
erm...
skrg gua nk share about TODAY..


huhu..
cewahhh..
ad spectacles lar...
heee..
brlagaknya dia..
kereta kecik je..
kancil je kot..
pkai spek cm org naik kete besar..
hahaha..
heran x sikit pun gua..
sekurang-kurangnya..
GUA AD KERETA SENDIRI...
tanpa perlu berebut ngn parents..
coz mereka sudah mempunyai transport sndri la..
hahaha..
even kancil punn..
kereta jugak kn..
lu org yg mengata gua tu..ad ap???
ad mulut je kn..
tahu nk mngata je..
haha..
come on la frenn..
gua baru 18 tahun..
buat ap guna kereta besar2???
duit minyak pun X mampu la..
hihihi..
sewa je la ye..
hahahaha..


amboi berlagak nya..
x pn..
cme menyatakan keTIDAKpuasHATIan..
hahahaha..
oohh..ye..
lesen P??
mmg la..
gua bru 18 laa..
lesen gua diluluskan pada...
4 MAY 2010..
dh brp lme yer??
x kira plak gua..
huhu..
muda lagi..


ini gamba dri tempat drive..
gua la yg snap...
gua x ley lama menunggu..
time ni tgh jame..
huhh..
ujan tu..
then ad sinar mentari plak..
x ke pelik??
hujan lebat gak ni..
tu ar keadaan di bumi TERENGGANU..


actually..
ni gua nak tunjuk lampu jalan..
dah berubah..
dah lawa..
ad style org ckp..
dah berseni..
haha..
sdgkan kat len..
lampu jln cmni dh berlambak kat kampung..
x trmasuk bndar lg...
hik3


ini..
plastik..
warna oren..
dlm ad ap ye??


hahaha..
tuuuuuuuu..
tgokkk
nmpak x???
minyak da kurenggg..
hahaha..
dah la tgh jame..
huhu..
sikittttttt lg..


 hahaha..
sempat lagi tuh..
biasa la gua..
time ni light still red la..


wahh..
penangan keropok goreng..
menyebabkan gua x sabar2 nk blik umh..
mkn...
coz lam kereta td x sempat..
ahakss


uiiiiii..
ad CENDAWAN CELUP TEPUNG..
feberet bosss..
dapppppppppppppppp..


sekian dr gua..
misskaynezz..
huhhh..
jap..





No comments:

Instagram

aku dan blog

Daisypath Friendship tickers

oppss!

Daisypath Anniversary tickers

linkie ♥

ikut.ikut