Sunday, November 21, 2010

-sumpah..x nk!-

salam..
aiyaaakk..
ermm..
jln jame..
truk sgt2..
x terbayang gua klu duk KL..
ganu dah cmni time blik kerja..
KL apatah lg..
x moh2..
sumpah..
xnak!!
meletihkan je ada la..
dah la bazir minyak..aiyaaa..


ni gmba gua lggar pasu..
first time accident..
mujur semua nya selamat..
adik2 gua..
TRAUMA..
hahaha..

TERENGGANU..
skrg..
sudah mula mendung..
pagi td..
perghh..
ujann..
x sdar gua..
bgun kul 8..
alamak...
off..
nasib..
KERJA???
alahai..kdai da nk bkk..
bju x gosok ag..
tdung??
nk tibai tudung mana plak ni??
warna ap bju??
tdung??
arghhh..
tibai je laaaaa...
bju SWISS COTTON coklat..
tdung hitam..
hahaha..
matching2..
gua kasi capital letter tu sbb ap..
sbb bez pkai bju tuh..
x pnas..
hehehe..
memang ar..kerja bwh aircond..
alohaaa..

uh..
cukup sal kerja..
skrg sal ganu..
aiyaaa..
td petang..
time tgh bz2 jame jln..
awan gelap dah mula datang..
eii..
bez nyer tdo mlm ni...
sdappp..
hehehe...
cimutt n teddy..
eiiiiiiiiiiii..
bezzzz....
lena la gua mlm ni..


eii..ngah drive pn smpat snap pic..
aiyayayaya..


gelap kn??
sana kuala berang..
agaknya dah lebat kat sne..
gambar diambil pada pukul 6.30 ptg..
biasa x ar suram cm ni..


alamakk..gua  tersepit..
cmne nk kuar ni..
hahaha..
arghh..
parking je kat sni..
nnti mlm alihkan smula..

pesanan penaja:
huk3..
bzy nyer dia..
ubi..
borink nya saya..
huhhhhh..
sedih..
sakit ati??
sikit..
yela..
x pe..
memahami..
urmm..
salam..

No comments:

Instagram

aku dan blog

Daisypath Friendship tickers

oppss!

Daisypath Anniversary tickers

linkie ♥

ikut.ikut