Sunday, December 19, 2010

-cousin's wedding part 2-

salam..
huhu..
back to blog world..
actually gua tgh ngantuk..
namun apabila memikirkan nnti mlm my sis nk guna..
so..
kte enjoy dlu..
dia dah melelapkan matanya..
hahaha..
x tau smpai bila..
gua bru je pulang..
dri kuantan..
erm..
td sempat singgah giant baru..
kat kijal..
erm..
biasa je..
 x besar pn..
ok..
dah..

skrg move to the topic..
wedding..
ermm..
these pictures are especially for my lovely kazen..
muahh..
miss hazirah..


x de kerja..
cari kerja..
smentara bateri phone masih ad..


spe ckp camera wamosa je hebat??
hahaha..
ni X2 bkn calang2 camera ye..
maap skit..
lawa jgk tau..
hahahahaha..


ni la game yg kami main..
smentara menunggu ketibaan kehormat..
ermm..
sultan pahang x jadi dtg..
g vietnam..
so..
cik puan julita aisyah yg dtg..
x pe la..
ad kait jgk ngn sultan..
huhu..


lambatnya nk mkn..
huhuhuhu..


pengantin..


khas buat ira..
majlis sambut menantu..


makan pulut..
adat..
melayu..


hahaha...
adakah anda sedang melihat ke arah saya???


sihat kah gua skrg??
ermm...
pliz diet..
my mom begging me..
huhhhh...
konfius btol..


bdk ni mmg lawa..
gua lg lawa...
hahahahahahaha..


say peace to camera..PEACE!!!
hahaha..


ap mksud gmba ni??


3 lady in peach..
huhu..
gua..ma..akma..


bunga taik ayam..
x wangiii..
tp x bau ayam..
hahahaha


peace ayah su...
hehehe..
segak..


aifaa..gua..
trpksa rendah kn diri..
hahahaha..
sbb dia x pkai heels..


ni gmba time sebelah pmpuan..
lupa nk letak..


datuk..
datin..
huhuhu..
serasi..


korg tau x ni ap??
ni la puding raja..
geli gak mula2..
tp sedap la jgk..
cuma cepat muak..


ni kat pasar byk kn??
tp anggur tu manis..
hihihi..


lauk2..
ayam..
sedap..




wajah2 hamba Allah..
at mesra mall...


aksi bdk kebulur..
lepas mndi gambang..
mkan..
then..
mndi lagi..
hahahaha..
cm korea x??


nak blik da...


abah n gua..
hhuhu..
kami geng kuat makan..


ni si fauzan yg dpt..
oleh kerana dia x de adk bradik pmpuan..
bg la kat gua..
hahahaha


pak guard ATM...
sliper ijau..
hahahahaha..


nasib si buta..
di iringi awek yg teettt..


lagak besar si budak kecik..
hahahaha


ni besar nnti dijamin hansem..
spe nak???


hahaha..
gua bikin gambang ni cm pantai la plak..
hahahaha..


ni before mndi..
maaf la..
gmba2 x tersusun dgn btol..


bdk slalu ckp kat gua cmni..
"zaty, topup seya...?"
hahahaha


seksi..
hahahaha..
artis hot masa kini..


bdk kecik keletihan..
eii..kuar air liur..
masuk kereta je terus tidur..


lentok da semua...
hahaha..
comey yo..


ni la homestay family gua tggal..
best la jgk..
besarrrr..
rm200 je semalaman..
4 buah bilik tidur..
4 family..


ni annexe rest house..
motel yg kedua..
persinggahan sebelum ke dewan jubli perak..


hahaha..
ni gmba mknan..
kteorg bhenti rehat kat rantau abg..
menikmati mknn di podok masjid..



marang..
welcome back to terengganu..
ujan kembali..
ermmm~~~~~
salam..


Instagram

aku dan blog

Daisypath Friendship tickers

oppss!

Daisypath Anniversary tickers

linkie ♥

ikut.ikut