Thursday, December 30, 2010

-dirinya-

salam..
slmat hari akhir tahun..
ermm..
2010 da nak abis..
sedih...
title tertaip "dirinya"..
hahaha..
ilex2..jgn terkejut..
salah taip ni..
huhu..
actually..
DIRIKU..
bukan diriku..
hahahaha..

tahun 2010 ni..
byk dugaan...
byk cabaran..
byk kegembiraan..
byk kesedihan..
byk keserabutan..
byk kekeliruan..
byk makanan..
hahahahaha...
gua pun da nak msuk 19 tahun..
aiyaaa...
x puas enjoy lg meh..
ermmm...
antara cabaran yg terpaksa gua hadapi..
*urusan UPU
*pemilihan course
*pemilihan universiti
*confius ngn matrikulasi
*belajar memandu
*test JPJ
*urusan masuk U
*pilih nset baru
*pilih lappy
wahhh...
byk dugaan..
hoho..
smlm gua n family celebrate birthday adik bongsu..
SEEM NOOR AIN..
HAPPY BIRTHDAY SU AIN!!!
muahhhh..


kek strawberry yg maniss..
pape pun..
sedappp..
x byk creammm...
hohoho..
x muak juga..


mama n ain..
"senyum...cheese!!!"
abah mana???
akmal mana??
yo??
umar??
umar da msuk hostel la...


"ilex lu  ma..ain nok posing jap"..
hahaha...
mata yg agak bulat sikitttt...


alahai...
kalau lu org nak tau..
gua dulu time kecik2 cm ain jgk..
gedik+ganas+manja=COMEL
hahaha..
pndainyerrrr...


mana orang lain ni..
ermm..
abah??
abah mesti tgok supersport ni..
nk wat cmne ain..
birthday lu sama tarikh dgn match bola m'sia lwn indon..
padam muka bibik gua..
hahahaha..
demam seharian..
hahahaha
sabar la ain...
kejap agi potong yer..


di dalam kek..
hahahaha..
x terbayang la plak..


ermmm..
tudung biru tu adiah dri akma buat ain..
from gua??
sotong kering+gula je..
lgpun tu feveret dia..hohoho..
hadiah besar tu??
posing je..
jgn risau..
bkn utk dia..
hahahaha..


kakak si ain..
merangkap kembar gua..
izaty..
hehehe..
bertuah kn??

hahaha..
erm...
siapa kenal diri sebenar gua??
maybe adalah sikit2 yang minat kat gua tu..
tahu lah kot pasal gua..
hahaha..
*perasan
ermm..
byk lah jugak karenah gua ni..
tp rmai yg x tau..
hoho..
kecuali org yg btol2 mengenali gua..
hik3..

about misskaynezz:
-kalau makan..mesti bersepah..opss..
-suka cari gaduh
-ALERGIK baby..hmmm...x suka..
-sgt manja...(tettt)
-syg UNGU band
-kurang menggemari artis tempatan
-x pndai bergaya..hahaha..
-selekeh..(mak sedara ckp)
-x pndai pkai lawa2..(adik ckp)
-x reti matching warna baju..
-x suka pkir lama2 kalau nk beli brg..ambik terus!
-jln x mcm perempuan..(mama ckp)
-macam org tua..(abah ckap)
-alergik aircond..


-amat menggemari ini...waffle..urmmm..


-slalu kuar pakai tshirt gni je..
(simple way katakan..)
-lgipun gua ni outdated skit...
-x suka ikut trend..
-suka sgt org ikut trend gua..
-amat mementingkan trademark gua...KNEZ
-kalau boleh nk semua benda ad huruf "K"


-suka air di atas...
-100 terlalu berkabornat..


-hahahaha...
-PERKARA PENTING..:GUA X MAKAN CHOCO BAR!!!!
-X SUKA!!!
-dulu suka sgt...skrg da benci..
-ermmm...ad kisah disebalik...


-ohhh...baru je selesai mkn ni..
-ni sejak zaman skola ag gua minat..
-waktu free je mkn eskrem ni..
-even agak mahal..
-tetap beli...
*teringat plak kat geng2 lama..huk3..:(


-tgok ni pun sedih...
-urmmm..ni kenangan a.k.a feveret gua..
-dulu lam kelas...bila nak dekat ari kamis je...
-gua ngn aza msti ckp sal burger ni..
-then rncang blik ngn bas..
-nak g mcD..
-kami syg mcD..
-kenangan selamanya la mcD..
-sob3..:(


-hahahaha...
ini bukan gua ye...
gua budak baik...
ok..
nak bgtau..
gua sampai akhir hayat pun...GUA TAK AKAN PAKAI SELUAR CMNI..
hahahaha..
apatah lagu baju2 ketat..
sorry!!!
gua anak terdidik okeh!
cayalah..


-gua syg dia..
-kyuhyun syg gua..
hehehehehe..


-gua juga menggemari TEDDY BEAR...
-sbb abah dah ajar kecik2 syg bear..
-urmm..x sangka kan???
-gua ada ASTHMA...
-sgt BOROS...(kata mama)
-love eat..!!!yeahhh
-gua x suka SENIOR...
-sng dipujuk
-mengajuk??susah la sikit..
ok..
tuan2..
kalau nak tackle gua...
hadapi lah cabaran2 itu..
oppsss...


hahahahaha..itulah MISSKAYNEZZ

gua tgh teringat kenangan lama..
:(
k la..da pnjg lak post ni..
huhu..
len kli plak..
smpai ketemu lg..
muahh..
knezz..
misskaynezz..
nak bgtau stu lg..


hahaha..like this..

2 comments:

hepi gurl said...

wah......sy sebagai peminat setia blog anda ye..menyokong blog anda ye...balik sane nanty kita makan mcd ye..saya teringin ye....hahahahaha

k.n.e.z said...

hahaha..oi ckin...kat KL x de mcD ka??huhu

Instagram

aku dan blog

Daisypath Friendship tickers

oppss!

Daisypath Anniversary tickers

linkie ♥

ikut.ikut