Sunday, December 26, 2010

-i'm not really a blogger-


salam..
huahuahua..
ap kes ngn title tu???
actually..
gua pun x psti gua ni, blogger yg cm ne??
ptut kah gua stop dr menaip blog ni??
bkn ap..
gua tgok trafic agak ok..
but "comment" ny ngak ada sih..
hurmm..
tu lah yg membuatkan gua jd no mood nak menaip..
hahaha..
bkn meraih simpati..
tp cm tu la..
ok..
fine..
blog gua x la GEMPAK..
fine..
x menarik..
gmbar x lawa..
tuan x CUTE..
post ala kadar..
asyik2 taip sal diri sendiri..
urmmm..
kalau blog org lain..
ad jugak kelainan nya..
citer sal produk ke..
perkembangan dunia semasa ke..
bola ke..(malaysia vs indonesia right now..hoho..8:43 pm/26.12.2010)
gua??
x tau la nk citer sal pe..
tp kan..
pendapat gua..
kalau semua blogger taip sal produk or something same like that..
siapa nk citer sal diri sendiri???
hohoho..
so..
jawapan nyer..
GUA lah...
ok..
mybe readers gua ni pemalu kot..
pdhal gua da letak byk tempat utk CHAT,COMMENT..
pe lagi??
byk da kot..
formspring pun ad..
insyaAllah gua reply punya sih..
silent readers gua..
ermmm..
mmg btol2 silent daaa..
terutama cikin...
wahh..
bdk mmg btol2 nak kena..
ad ke dia ckp..
"aku x perasan pun tmpat coment2 tuh"
piraaaaaaahhhhhhhhhhhh...
aiyoooo...
gua tau blog gua boring..
gua pun bosan ngan blog gua sndri..
ahakss..
biol btol gua ni kn..
SESUNGGUHNYA INI BLOG GUA
tidak berkaitan dengan mne2 blog len..
gua cara gua..
lu cara lu..


ermm..
one more..
gua bkn x nk update blog ari2..
tp kdg2..
masa yg x mencukupi..
gua tgok blogger len..
asyik2 update..
2 jam skali..
huihh..
mmg gua salute ar...
hebat gila..
byk nya idea dia..
dia x buat kerja len ka???
or..
mmg blogging ni kerja dia??
gua pun x tau..
lagipun..
gua mne la ad idea..
nak share sal pe???
cmne pkai tdung??
cmne nk buat karipap??
cmne nk bwk kereta??
hurmm..
susah kan??
spe ckp jd blogger ni sng..
susah doe..
aiyakk..
gua dah 2 tahun jd blogger..
namun begitu..
masih buduh mengenai blog..
ermm..
x ta ap..
cm bdk bru je..
sdgkan bdk bru pun da lebih pndai..
ermmm..
sedihh..


huk3..
*ni bkn gamba gua kecik2..


ap yg gua bulatkan tu??
cerita di sebalik gmba??
hahahaha..
biasa la..
nak mainan mahal2..
kena marah dek abah..
hoho..
yo menunjukkan tnda..
"PADAM MUKA MU,AIN!!"
hahahahahahaha..


nice girl..
huhuhu..

k la..
nk chow dulu la..
bkn ap..
no idea la..
tggu la esok2 plak..
huhu..
salam rindu..
misskaynezz..

*taufiq..
i'm really sorry..
about da contest..
x ley jwb..
x sempat nk berfikir..
huhu..

8 comments:

kuniy said...

our blog, DO IT OUR-WAY ! hehe. like3

-akmal-(",) said...

hey u !! im still with u lah . jgan tinggal i sorg2 ! (: truskan berblogging keyh !

Syarafina Sabri said...

padan muke ain!!! haha
sy lg la jrg update blog..

k.n.e.z said...

huhu..
x sgke masih ad yg menyokong..
huk3..
:(
terharu..
actually ak acah je tuh..hoho
do it our way!!yeahh

Taufiq Tiramisu said...

sy pun silent reader awk laa..
hehe..
insyaallah pasni,
sy cuba jadi pengomen..hehehe

k.n.e.z said...

hoho...
ingt kn x de org bce blog ni..
nk biarkan je..
hohoho..
ad lg upenya..:)

hepi gurl said...

hahaha.....ku nie kan silent reader ko....mls nk comment..nanty ku lak hot dry ko...haha...just joke....but i like your blog....jgn gedik2 stop dry wat blog.....chaiyok2..you can do it....

HaNa HoNeY said...

jgn ikot cgt la blog org
len org len gye blogging nye en
yg penting rajen blogwalking
baru org dtg nyinggah blog u blek
hehe
^_^

Instagram

aku dan blog

Daisypath Friendship tickers

oppss!

Daisypath Anniversary tickers

linkie ♥

ikut.ikut