Thursday, December 23, 2010

-tahun baru is coming soon-

salam..
i'm here again..

tired..
erm..
cuti-cuta..
gua x kerja ari ni..
wahhh..
seSANGAT boring meh..
sejuk pun ad..
ujan lagi..
ok..
attention for all UiTM KT's student
yg duk kat luar dri terengganu..
pliz bring your own umbrella ok..
kat sini still ujan tau..
last week da stop..
tiba2 minggu ni..
ujan lagi..
susah nak berhenti..
sbb ujan RENYAI-RENYAI..
aiyaaa..
gua nak pergi kerja pun terpaksa tukar kereta..
KENAPA??
coz tyar da botak..
stu lg..
gua suka bwk laju..
hikhikhik..
ermm...
ngantuk la plak..
by the way..
gua ttap nk menaip..
sbb post utk disember ni sket je..
hehehe..
mmg gtal kn??
x de idea mne pun..
nak taip sal pe??
kwn??
ermm..
x de topic lain ka??
yela2..
ermm..
spe ckp gua x rindu kwn??
rindu la jgk..20 sen..
hehehe..


bdk ni..
hahaha..
slalu mengikuti perkembangan semasa gua..
good job ckin..
huhu..
miss u la pren..


bdk ayu ni..
sejak2 da couple ni..
makin membuak-buak jiwang nya..
hahaha..parahhhh..


hoho..
gorgeous lol..
da puas shopping sis???
tp kn ko kn jimat..
hehehe..
jgn lupa bwk mineral byk2 nnti..
hohoho..


teddy n tabby..
muah3..
pndai posing dpn lappy..
hekhekhek..

ok..
perkembangan semasa gua??
erm..
gua alhamdulillah sihat..
amin..
semoga terus sihat..
luka2..
jatuh2..
itu sudah BIASA..
haha..
calar tu fitrah lam hidup gua..
hehehehe..
spe x knl knez..
sehari x 'bolas'..x sah..
hahahahaha..
gua skrg ni tgh memikirkan ap yg ptut gua jdi  next year??
azm gua time awal muharam ari tu..
nak KURUS..
insyaAllah..
next sem??
what should i be??
be a nerd student??
kah3..
gua???
x mungkin..
mkin nakal ad la..
tp kn..
azam gua utk sem depan..
nak dptkan dekan..
gua nk FAST TRACK..
penerapan..
nak..
nak..
nak..
hehehehe..
ad 8 hari lagi..
ermm..
yuran da x perlu byar..
nak prepare ap lagi nih??
baju bru??
kasut bru??
beg bru??
x mau la..
erm..
gua kena buat list brg2 nih..
ap dia ek??

-baju
-buku
-kamus
-beg
-seterika
-kucing
-teddy
-tabby
-heels
-set mandi
-kasut sukan..(spe suka sukan??)
-one K..(x perlu)
-bakul
-photo
-kenangan lama..(x yah ni)
-greeny diary
-lappy..(nak ke??)
-MONEY!!!of cos..
-headfon
-facebook??(mne ley bwk..aiyaa??)
-makeup..(perlu)
-pencil case
-maggi..(shhhh)
-kereta??hehehehe..
-tudung
-bju  kurung
-siwon??lam hati daa..

dah la..
esok plak..
hahahaha..
i'm listening to edcoustic..
ermm..
"AKU INGIN MENCINTAI-MU"
bessssssssssssssssssttt lagu ni..
sayu je..

Tuhan betapa aku malu
atas semua yang Kau beri
padahal diriku terlalu sering membuat-MU kecewa
Entah mungkin karna ku terlena
sementara Engkau beri aku kesempatan
agar aku kembali
dalam fitrahku sebagai manusia untuk menghamba pada-MU
betapa tak ada apa-apanya
aku dihadapan-MU

Aku ingin mencintai-MU
sebenar-benar aku cinta
dalam doa
dalam ucapan
dalam setiap langkahku
aku ingin mencintai-MU
selamanya
sehina apapun diriku
kuberharap
untuk bertemu dengan-MU
ya Rabbi

hahaha..gua minat nasyid..
btol ni...
hhuhu..
layan je gua lagu nih..
hahaha..
ok..
nama gua lam fb da tukar..
cik knez..
ermm..
spe x jumpa cri lgi ek..
ahoiii...

harapan gua..

希望人们不会嫉妒我了..
因为我只是爱我的男朋友不是你的男朋友。




No comments:

Instagram

aku dan blog

Daisypath Friendship tickers

oppss!

Daisypath Anniversary tickers

linkie ♥

ikut.ikut