Thursday, January 13, 2011

-agak ar..penat-

assalamualaikum buat readers2 gua..
ececececeh...
tiru pendahuluan spe tu???
hahahaha..
sopan je ayat..
hahaha..
ok..
biarkan...
ye..
nmpak nya sudah dua minggu gua berada di kolej..
dan kali ini gua berpeluang pulang ke rumah..
yang AGAK jauh..
hehehehe...
jaga diri la buat kwn2 yg berada di kolej..
jgn rosakkan tempat gua...
sudaaa...
kepada roomates gua..
kalau ujan kat kolej..
mintak tolong masukkan railing ke dlm bilik ye..
kalau x ujan..
biarkan di situ saja...


byk la perkara yg berlaku..
mcm2 hal..
kdg2 sgt menggembirakan..
namun..
ada kalanya..
lebih byk kesedihan..
urmmm...
tp kn..
gua dah byk lupa la...
ni msti effect mee sedaap...
hahaha..
benok da otak gua..
oh ye..
gmba di atas..
gua rasa semua org bleh tgok sndri kn??
hehehehe...
itu burger sgt sedap meh..
uiiiiiiiiiiiii...
yes...
gua mmg sengaja letak lam blog..
nak berlagak skit..
bia ar...
lalalalala...
spe nk blnja gua mcD???
hehe...


ok...
minggu ni gua agak mengGILA sedikit..
sikit jer...
credit to TEHAH choii~
kerana sudi melayan karenah SEMULAJADI gua...
oh..
ye...
knp tiba2 rasa lapar ni...
ermmmm...
sumpah..tgh lapar ni..
grrrrrrr...
hoho...lari topic suda..
ok..
kembali ke KURUNG OF THE DAY..
gua mmg everyday pkai kurung...
selesa..
luas..
senang bergerak...
menampak kan gua agak cantik..
ayu..
serta sopan..
hahaha...
gadis melayu...
LAYAK!!!..
hahahahahaha..


ok...
ni ketika nak g ambik order..
biasa la bdk2 comey..
suka mkn...
love eat la katakan...
ok..
ni gua..
hahaha..
sure??
sah..gua tipu..
ni tehah choi~
kami mmg gemar mkn..
nmun ad sebab tertentu jika kami tidak mkn..
atau dlm erti kata lain..
DIET..
hahahaha...
ari tu gua try la x nk mkn tau...
tiba2..
waktu magrib tu..
gua jd penin..
perut cm berasid giler...
pergghhh..
Tuhan je tahu perasaan gua time tu...
dgn muka yang tgh menahan penin2 itu..
gua mandi lalu mengajak tehah utk ke kedai mkn..
ambil kunci kereta..
trus blahh..
dah la musim ujan time tu..
mmg nak mati la gua...
kebulur a.k.a lapar tahap rimau da...
hehehehe..


oh...
sumpah..
dia lawa..
ekekeke..
ini ketika gua ke mydin..
sempat tau..
ni hari ap ek..
selasa kot..
after CTU151 class..
bkn nak beli ap sgt pn..
juz jln2 je..
g mcD..
kfc..
biasa la...
hobi lorrrhhh..


ok..
gua nak heboh  ni..
ni baju baru..
kurung moden..
moden???
gua pkai kurung moden...
ad improvement nmpakkk..
biasa la...
bdk HOT..
kah3..
x hingin gua title HOT tu..
buat rmai anggap gua gedik...
AGAK ar...


this cutie girl lu can call choii~
hahaha..
pkai tudung cmtu..
ad gye bdk nakal x??
ad kn??
report kat mama knnnnn...
dia peneman setia gua..
sama ad bidang mkn..
blajar..
business..
dan juga hal2 yg berkaitan..
penasihat yg BAGUS..
hehehe..
:)


ok...
ni menu restoran NAZURAH..
nmpak byk kn..
siap ad tulis..
NASI BUJANG..
NASI KAWIN..
NASI JANDA..
mcm2 btol..
tergelak2 gua..


hahaha..
ad gaya student  bijak x???
ada la jgk kn..
or cm lecturer..
ala lu orgggggggggggggggg...
trus terang je la.
jgn malu2..
gua ok je..
x mrah pn...
maybe senyum kot..


tgok la..
lam kelas pn sempat posing..
apa brg bos...
hahaha..
inilah misskaynezz...


oh...muka yg agak keletihan..
4 kelas yg x berhenti..
ok..
ini gmba bas derma darah..
hahaha..
byk gila darah gua dermakan...
sakit gak ar..
tp gua ikhlas..
hehehe..
ok..
derma darah??
gua tipu.


ini baju dua lapis ek..
gua x gemukkk...
hehehe..
biasa la..
spe nk ngaku kn..
ni testing baju baru je..
bez2..


mereka juga suka bermain telefon..
lam klas BPC..
hahaha..
qilahae..
sentiasa bersama BLACKBERRY nya..
manakala tehah bersama STRAWBERRY nya..
ahaksss..


ni kereta gua..
baru siap cat hijauuu..
hebat ar...
cntik kn..
abis kat RM1000 gak ni..
pape pun..
gua puas hati...
bleh ar..
bez gak ar..bila drive je..
org tgokkk...
ooooooooooooooooo...
hebat nyer AWOKKK..
hahaha...
anyway kereta gua still silver ye...


ashaLot..
style rmbut nya sudah mula menmpak kan perubahan..
agak menarik..
dan tertarik..
perasaan gua ketika melihat gadis ini...
"wahhhhhhh....comey nyerrrr...jam kamooo.."
hahahaha..


purple??
wrna feveret spe ni??
hehehehe..
spe nk ngaku??
aiyoottt..


ok..
ni minyak wangi sem baru..
perfect cotton..
AVON seyhhh...
murah je..
x mampu beli mhal2...
RM19.90..
ad spe2 nak order..
bau yg agak bez..
x kuat dan manis sgt..
cm minyak wangi gua sebelum ni..
MAKE ME WONDER sgt la nama nyer...
hahaha..
btol2 wonder beb..


mereka sahabat gua..
itu lovely akma..
yg agak femes di facebook...
mempunyai 4000 fans..
hahaha..
cayalah ex classmates..
mesti dia gabra time fb ckp nk tutup..
alhamdulillah x jd kan kema???
hehehehehe..
x meletup la u nnti..
:D


oh..
gua x boleh melawan populariti si akma ni..
mne2 peminat dia msti x pndang gua dah..
asyik pndang dia je..
jelez ar gniiiii..
dop adil arrr...
hehehehe..
ish3...
x la..
gua x de perangai PHD ok..
perasaan hasad dengki..
gua bdk baik..dan sopan..
x de mkna nya nk jelez2 ngn kwn sndri..
apa2 pn..
selendang kamoo lawa akma..


hahaha..
what is the mean asha???
'L' for who???
hahaha..
she said LOSER..for korea..
BUKAN GUA CKAP..
hehehe..
nk test korea marah xxxxxx...
hrp2 mamat tu x baca post ni..
ui..naisah..
tgok kat kamoo teringat time kamoo berlakon at dewan..
LAGENDA BUDAK SETAN..
gila gengster..
hahahahaha...
muka kamoo di atas pun membuat kan gua gerun...
jokinggg..


asha...kamoo slah jari tu..
dah btol kuarkan dua jari..
tp jari peace..
not loser ok...
tau la nk mrah sgt kn...
x comey la mrah2...
x ROCK...



kami budak akaun..
ad gaya akauntan or businesswoman xxxx???
ad kat..
tgok naisah laaa...
jauh pikir duit keluar masuk tu..
hehehe..
rilex sudah..
chill..
hidup mesti gempak..
study biar lepak..
ayat MASITAH tuuu..


wahhh..
ini tadi ye..
sebelum ke kelas BEL260..
agak ar...
cntik beg gua kn??
spe nk order??
raise ur thumb..
ahakssss..


ok..
gua nk bgtau..
td lepas subuh..
uitmkt x de letrik..
oleh itu kelas BEL je ad..
FAR di batalkan..
o..
sungguh seronok..
syg encik kamal...
hehehehe...
ni la wajah2 kepanasan..


ini juga..
wahhh...panas2...


budak ni suka duk luar..
dia x pe panas2..
dah biasa..
cm amoiii kn??


hahaha...
x clear gmba ni..


time belajar...
snap2 gmba..
Prof Madya Mak Som Sarakan is teaching..


ini khas buat shbat2 tercinta..
love u..
muahhh..




my little diary..

k la..
gua dah penat..nk mkn plak..
maaf la kalau post ni agak pnjg..
biasa la dah lama x update kn..
ok la...
jumpa lgi..
salam...
sayang..
misskaynezz...

2 comments:

Syarafina Sabri said...

anda itu kurus.. sila makan 6t x ihat.. cengkung 2 hudoh tau..

k.n.e.z said...

ye..sy tahu..hoho..

Instagram

aku dan blog

Daisypath Friendship tickers

oppss!

Daisypath Anniversary tickers

linkie ♥

ikut.ikut