Sunday, January 2, 2011

-baru TAHUN..selamat-

salam..
weeeeeeeeeeee..
SELAMAT TAHUN BARU 2011..
umur gua juga dah berubah..
dah 19 tahun..
mujur la muda mudi lagi..

hehehe..
takziah kepada family artis FAIZAL YUSOF..

selamat kembali ke rahmatullah pada hari ini..

ok..
x nak sedih2...
ni kn tahun baru..
buang yang keruh..
tadah yang jernih..
buang yang buruk..
pilih yang baru..
huahuahuahua..
sempena tahun baru ni..
gua nak azam ap ek??
azam gua??
nak dpt DEKAN lg..
yeahhhh..
cewaaahhh..
perasan hebat la tu..
ahhhhhhhhhhhhhhhhh........
biar la..
hidup gua..
gua yang menetapkan..
hahahaha..
ok...
ap gua nak taip nih..
aiyaaaa..


kembar gua..
yg sweet selalu..
cntik dia kan..
gua btol2 jelez ngn dia ni..
urmmm..
:(


anak sepupu gua..sama bdk ain..
hahahaha..
ajak gaduh ni..
aiyaaa...
bdk2 ni mmg ske cari gaduh ngn gua...
apadaaa..


si kecil baru di rumah gua..
WELCOME to SEEM NOOR's house..
ANJANG..
nama dia..
dia suka duk ats railing bju mama..
gua rse x lme ye si kecik ni..
kena marah gak di mama ni..
one day kot..


tgok ar...
cmne la x kena marah..
dah la kuku tajam..
rosak bju2 mama..
bju mama mne ad polyster..
SEMUA SUTERA EXCLUSIVE..
hahaha..


td gua lepak ngn dia ni..
dia blanje mkn..
mcD la..
mne lagi..
hahaha..

ok..
tu je...
selamat pulang ke JOHOR BHARU..
one K..
lam bas skrg..
l.u
m.u
t.c ok
...
salam..
misskaynezz
as known as..
Cik Knez

2 comments:

Syarafina Sabri said...

kimi kt ne skrg?

k.n.e.z said...

kimi??kat ipg batu pahat..:D

Instagram

aku dan blog

Daisypath Friendship tickers

oppss!

Daisypath Anniversary tickers

linkie ♥

ikut.ikut