Saturday, January 22, 2011

-cuti-cuti sabtu...HOSTEL-

assalamualaikum...
lama x menaip..
on9 tiap2 ari..
tp blogwalking je...
hurmmm...
bukan x moh blogging...
tp x de idea..
x nak ar merapu lebih2 kan..
hahahaha...
ok..
minggu ni???
what should I say???
ermm..
agak meletihkan..
juga memenatkan..
namun begitu...
gua tetap sempat pulang ke rumah..
ahahahahaha..
kira keluar jugak la kn??
bdk2 matrik blik ganu..
tp gua x smpat nak kuar lepak lama2..
x de masa laaa...
coz gua x cuti skrg...
tgh kuliah lg..
esok ad quiz..
ngeeee...
x maooooo...
dah la account...
weeeeee~
ok..
photo yg gua nak share gmbar ap ek???
this weekkk..
nak story sal hidup gua di hostel..
bilik 142..
blok sutera...
gua skrg tgh menjalankan perniagaan HARAM...
hehehehe..
bkn ap pun niat gua..
juz nak tlong2 kwn..
sian kat kwn2 yg kebulur tuh...
this enterprise..
gua dgn choiii~tehah...
agak berjaya..
hahaha..


ronda-rondi KOLEJ KERAWANG...
bez nyer angin petang2..
seroNAK tau...


ni la sutera blog..
baru punya...
UiTM lain pun hostel baru cm ni ke??
dgr citer kampus lain x semua klas ad aircond..
huk3..
dgr citer jugak..
asrama kampus lain x la ok sgt...
hahaha..
pape pun..
gua bersyukur la..
kampus ni lawa..
kecik..
dan mudah untuk melihat perubahan seseorg..
yela...
ad je yg pkai hijab..
tetiba bkk cuti sem...
terus hijab nya LESAP..
huhu...
gua x mengata kat sesiapa..
mana tau...
mmg dia cm tu...
hahaha..
no comment..
hal itu antara Allah dan si dia..
tp gua adalah gadis yang berhijab...
cuma SEKSI skit je..auuu..
yes..tipu lagi..


kenapa dia cm tu???
ingt cntik sgt ke??
bhahahahaha...
oh ye...
kolej gua yg sutera cantik2 ni dah ad peti sejukkkk..
ei...
lu org rasa kn??
boleh percaya kalau simpan air kat dlm??
ad org ambik x???
x pun ada org SEDUT x??
heeeeeeeeeeeeeeee....
cam kat ostel dulu..
nak ltak air kotak kne tulis nme ngn marker...
hebat bukan???
yeyeyeyeyeye...
hbt3!


yeahhh...
this is my little mushroom..
bak soalan teka-teki..
what is the smallest room in the world..
MUSHROOM la kn..
so bermkna katil gua ni pling kecik la kn??
sesuai dgn tuan nya yang kecik molekkk...
kah3...
gua teringin gak nk jadi kecik molek..
cam comey je..
tp syg...
gua ni dah la tinggi...
hurmmm
cancel la nk jdi kecil molekkk...
ok..
about this little mushroom..
ia x la sepanas cm katil dulu..
yg tu pnas gler2...
x tenang tidur situ..


ok..
teddy tgh mengelamun..
teringt kat spe ntahhh...
gatal bdk tu...
mlm2 slalu nak kiss gua..
miang3...hahahaha...


meja bdk bijak gila blaja...
lu org rse meja HAZIQ cm ni x???
hahaha...
nmpak cm nerd x??
skema ke???
hahaha..
x kn???
kemas je meja kan..
dah la cntik..
cute je...
tp gua tgok kampus lain ad lampu study..
eiii..
dengki btollll...


ok..
ni bisnes gua...
amacm??
nak order???
tp tinggal 3 bungkus besar lg..
spe cepat dia dpt..
nak x???
rm1 satu je...


ni kerepek..
jual!!!!!!!
spe nak..
yg ni pun singgit...


yg ni pun singgit...
comey an botol ye??
so dtg bilik gua..
and bg duit..
lu org ambik..
amcm???ok kn??


hahaha..
lu org nak tau x???
msti lah da tau kn...
bwh my little mushroom ad tmpat simpan stok..
hahaha..
hebat giler...
cm comey je kn susun cmtu???
ngeeeee...~


oh..
ini stok mkanan gua sndri..
bukan utk dijual..
x ley ye...
tgok tu..
btol kicap pun ad tau...
ptut la muka mkin lama mkin gelappp...
hehehe..
biasalah BUJANG..


ini meja budak addicted belajar tau..
kuat giler study..
nak mkn or nk study????
ni la gaya bdk terlampau bijak tau...
hahahaha..
bijak sgt la kononn..


hahaha..
file CTU dijadikan cover nk tutup mggi...
ad ke ptottt..
ish3..

tu je la..
nak bgtau something nih...
GUA X KUAR G BANDAR ARI NI...
hahaha..
tu je..
k la..
salam...
misskaynezz...

4 comments:

Syarafina Sabri said...

tringat bln pose dlu, bwak kicap . hehe

apezs shah said...

salam


wah agak kemas dan makananya banyak tu. nak tmpang sikit hehe.. ;)


follow here~

k.n.e.z said...

fina:hahaha..zaman U ni lg byk mkn kicap..rse dah gelap kulit ni...hahaha

k.n.e.z said...

apezs..tq ye dh follow sy..heeee...
kmas??
agak la...
mknan byk??
kwn lain lg byk mknan..
~

Instagram

aku dan blog

Daisypath Friendship tickers

oppss!

Daisypath Anniversary tickers

linkie ♥

ikut.ikut