Saturday, January 29, 2011

-dunia.knez 1-

salam..
halo3..
hehehe...
ari ni..
gua mmg rajin..
nak main taip2..
yess...
i love typing....
mmg dri dulu kot..
kalau x..
x de mkna lah gua nak buat blog ni..
hahaha..
dgn sentiasa menaip blog ni..
gua menaip pn jadi laju smcam je..
hahahaha..
hebat2..
ok..
move to the tittle...
dunia gua???
hahahaha...
ala..
x de lah gempak sgt pn..
gua je yg menggempak kn dunia sndri..
gua mmg gni..
suka meninggi kan diri..
hahahaha..
tp lam ati rendah diri tau..
kat luar juz nk tunjuk hebat je..
alahaiiii..
nyampah xxxxx???
sikit kn??
hahahahaha...
gua dah biasa dgn org yg mnyampah2 ngn gua ni...
mmg gua cm tu..
terima lah kenyataan kwn2...
ngeee~


gua sorg yg sgt mnja..
but wif the certain person larrr..
dun jelez2 ek..
gua ni nmpak agak sempoi-sempoi kn??
tp gua x pandai bersocial..
tu la bila time miss rozi tny sal social responsible..
gua x tau nak jwb pe..
hahaha...
gua tgok kehidupan sekeliling gua skrg..
sumpahhh..
x caya babe..
hahaha..


ok...
tu mak cik yg sgt baik..
menyapu kwsan keliling kolej kerawang..
tp kn..
kekadang gua agak kasihan jgk...
skrg dah la musim angin kuat...
abis gugur semua daun2...
tiap2 ari mak cik tu kena sapu..
nak wat cmne..
tu la sumber rezekinya...


cuaca di ganu sungguh berangin..
dan selalu mendung..
ermm..
gelap ye langit itu..
hurmmm..
bila bju gua nak kering ni??


ni la skolah yg slalu memekak pagi..
kalau ari ahad..
perghh..
lagu skola ni..
mmg dgr ar dr bilik gua..
lama kot nyanyi lagu..
hahaha..
teringt gua zaman skola2 dlu..
gua dulu free hair kot..


hahahaha..
gua zaman kecik2 cm ni la..
sorg pompuan..
dua laki...
adam..
amer..
gua...
hahaha..
bila dah besar..
nk jumpa??
perghhh..
malu siott..


ni nk g kfc..

continue...




No comments:

Instagram

aku dan blog

Daisypath Friendship tickers

oppss!

Daisypath Anniversary tickers

linkie ♥

ikut.ikut