Saturday, January 29, 2011

-dunia.knez 2-


post kali ni..
gua cm mls je nk menaip..
tgok gmba je la..
boleh x???
boleh laaaa...
plizzz..
hehehe...


menunggu si belanja..
mengeluarkan fulus dr tmpat ini..
hehehe..
thanks syikin..
love u...
muahhhh


yeahhh..
i love this handmade shoes..
muahh..
cntik2...
gua suka..
rasa cm nak tunjuk kat semua org jewwwww...
hahaha..
berLAGAK...


"akak..nak order..muah3..dtg sni..pewiiittt..."
ngeeee~
semua nya RM77.60..
terima kasih..
sila dtg lagi..
heeeeeeee...
byk duit ckin kn??


mereka sgt guuumbira..
saat terLIHAT makanan..
ustaz ckp KFC halal je..
trus selera gila..
smpai licin pinggan gua..
perghh...
bez2..


ini lah rupa roomates2 gua..
cntik kn dorg...
ecececehh..
gua bkn nk market kn dorg..
sje je..
promote2..
hobi gua kottt..


ini hidangan gua...
comey kn??
meleleh air liur gua...
kecuuurrr dowwhhh....


si blogger kelihatan gembira dan berseri wajahnya..
cntik sekali..
arghhh...
puji dri sndri lg..
kwn laki prnh ckp gua ni masuk bkul angkat sndri..
heran x!!!
hahaha..


lepas mkn je gua n roomates g jln2 kat..
batu buruk..
dekat je pn..
hahaha..
perghh..
perut time ni..
penuh gilakkkk...
x tahan gua..
senyum sakit je..
senak gilerr...


yes..
gaya dak gedik..
love this..~


gaya cun ambik sndri..
hehehehe~


kasut lagi..
tarak bosan ka misskaynezz???
suka menunjuk2..
tp x suka ditiruuu..


roomates SENGAL...
x senonoh btol dorg ni..
bergamba pn pegang tudung..
tkot terbang kot..
ringan la sgt kataknnn..


gaya lanun pntai..
ceh..
sempoiii...
gengster x???


ala..
sejuknya kita...
hohoho...


apakah??


hahaha..
gaya lanun yg cuba disorokkkkkkk...

continue..

No comments:

Instagram

aku dan blog

Daisypath Friendship tickers

oppss!

Daisypath Anniversary tickers

linkie ♥

ikut.ikut