Saturday, January 29, 2011

-dunia.knez 3-


gamba lagi..
hahaha..
x pe2..
heran x gua..


first time pkai shawl..
ad manik2..
tehah pnya...
bez2...
nak beli jgk..
tp mahal lg skrg nih..


gaya gedik 1


gaya gedik 2


gaya comey..
fit and jija..


mereka penumpang gua..
sporting kn???


giant time..
nak snap pic kete blkg..
tp my camerian amek pic gua je..hohohoho..
pepun..thanks ye tea..lawa..


gadis litar pntai pandak...
ngeee~


ombak kat belakang gua agak ganas kn??
pntai nk marah ek??
yela..
rmai yg buat maksiat..
hurmmm..


hahaha..
blurrrr...


gmba ni lawa..
tp gua yg x lawa..
salah timing btol laaaaa..


gaya gedik 3..


jija..fit..knezz


kami S142..
bilik jual2 brg runcit..
dtg ye..
print pn boleh..


acara main wauuuu..
bez..
syiokkkk..


nak buat gmba blog boleh??
nk jgkkk..


cntik kooowwwttt...
ahaksss..
perasaannn..


gua mmg pemalu orgnya..
hak3..


pntaiiii..
love it..
sejukk...


pic taken by choii tehah..
tp x jd mne kn???
ala..
pape pn lawa...
hehehe..
tgok model la..


ni blog tehah..
hahaha..


tulisan gua x lawa la...
kalah ngn tehah..
hurmm..
its ok..


kaki tu lwa jgk...


mereka kembar kah??
agak ar...
heeeeeeeeeeee...~

continue..

No comments:

Instagram

aku dan blog

Daisypath Friendship tickers

oppss!

Daisypath Anniversary tickers

linkie ♥

ikut.ikut