Monday, January 31, 2011

-gua.lebest.kembali-

salam..
wahhh..
title yg agak pelik..
gua kembali ke sekolah??
lebest ka???
YES!!!..
gua kembali ke sekolah..
btol...
hahaha..
mmg sukar utk dipercayai..
namun begitu..
semua ini di sebabkan FACEBOOK je..
hahaha..
pagi tadi gua bkk fb..
then tgok post fina..
ajak g lebest..
gua saje je ckp JOM..
haha..
then ad plak yg menyibuknya..
si syida..
aiyooo...
so..
benda yang bergurau..tiba2 jadi real..
sumpah gua ckp..
hal ni x dirancang..
gua x pernah menjejakan kaki ke lebest..
selepas dpt result...
woahh..
bertuah btol bdk ni kn..
hahaha..
gua bab2 reunion2 ni pn lembab skit..
hahaha..
bkn ap..
bkn 10 tahun x jumpa kot..
baru setahun...
hahahaha..
nak jumpa pn..
tggu ar abis degree..
WALAUBAGAIMANAPUN..
gua ttap ke sekolah jgk..
melawat..
yg gua happy gila ari ni...
tgok muka cg n junior2 gua terkejut..
and nmpak excited..
hehehehehe...
i like..
then ad cg ckp..
"da bsar skrg kamu semua..dah comey"
then gua jawab..
"anak dara kn cg.."
hohohoho...
ayattttt..
perghh..
papepun..
gua LAGI seronok tgok muka junior yg x pernah knl gua..
mcm tgok harimau lalu je..


hahaha..
rock seyhh...
ni bilik agama islam..
so bdk duorg lagi tuh..
cannot snap photo here..
coz x mematuhi etika berpakaian anak dara..
kah3..


yes...
ni time tggu syidaa...
lambat ar...
biasa la..
si teeettt..
slalu jln lambat2..
kura2..
ngeee~


haha..
ni sesuatu yg lucu..
apa maksud benteng tuh??
gua x phmm..


hahaha..
dorm gua dolu2...
sama jeee..
cuma ketua dorm nya lain..
budak ARIJA NADIA??
ceh..
pembuli tuh..
ank buah kesayangan choda...


hahaha..
dorm mek na dolu jdi surau laaaa...
ganahhhh3...
cntik..


si 'ayu' dpn pagar hostel..
knp gua x rindu zaman skola???


apakah ini??
knp zaman gua x de pn??
hahahaha..


nmpak x gua pkai contact lens??
hebat bukan??
yes..
sumpah..
tipu lg...


hoho..
kat skola dah byk gilerrr mural..
penin kepala gua..
first gua masuk..
gua tertanya2..
ni lebest ka??
haha...
agak ar...
cm masuk gallery lukisan je..
tp lawa je..
cuma TERLALU sarat..
rmai sgt pelajar berbakat...
jom masuk art and design UiTM ok???


mereka blogger..
yg ajar gua buat blog ialah..si kacamata itu..
namun begitu..
beliau kini dilamun asmara..
buat blog baru..
tp x kasi tau sama gua..
x pe2..
gua x ksah pn..
blog yg tu private kottt...
gud job la..
nak buat private blog la jgk..
nak mengata org..
baik ka gua ni??
hahahaha..


snap by fina..
hahaha..
jasmine vs fina..
tq fina..
gamba ini lawa..


hahaha..
sampat snap jgk kat bilik muzik ni..




gua x phm..
knp gua ambik gamba kat sini??


syida..
kamu serupa ngn lukisan tu..
bigggg..
tp lu da mkin kurus meh..jeles gua..


hahaha..
ni taman sains kot..
x tau la..


huhu..
slalu lepak sini dolu..


haha..
terkezuuutttt gua..
kelab gua ni..
gua dah la bidadari bendahari kelab ni..
x pernah buat kerja...
sumpah doe..
ala..
mcm presiden buat kerja sgt..
naib presiden si mira idayu??
lagi laaaaa...
hahahaha..
*rindu day2.. :(


mereka sgt ceria hari ini..
tkot2 je nk jumpa cg2..
tkot terSEREMPAK ngn ustazah2..
heeeeeeee~


kami budak blogger...
yeahhh...


gua n fina lukis ni..
hebat kn???


ni aksi budak dua org yg x leh trima hakikat..
muka dorg lam gamba tu..selekeh dan gelap..
apadaaa..
jgn salahkan pihak skolah..
salahkannnn photographer!!!!
kami jelez ngn second batch..
dorg punya gmba..
perghhh..
cntik gila..
nak wat cmne..
nama pun development..
adoiii..
apa pun..
gua x ambik lagi majalah skola 2..
nak ambik ngn siapa??
next time la g cri buku tuh..
5 tahun lgi ke..
baru rasa terharu skit....


lebestosa wall..
ermm..
terselit jgk ye..


hahahaha...
this pic is nice and cute..


tmpat wajib ambik gamba...


chod..
nak menari ek??
hahaha..


ni adiah utk syida..
happy birthday syida...
syg mu..


lam ni ad 'TINY'
si comey..
kecik je..
sesuai dgn tuan yg bagi..


ni katil syida..
tgok je tuan ganas..
tp lam bilik penuh teddy..
siap ad love ag..
wahhh...
tp semua org kasi..
supaya menjadi girl skit..
malangnya..
x jadi..
huk3..


ok..
penutup da...
ni comotttt...
da gemuk..
sukeeee...
hehehe..

p/s: abah gua dmam la..
huk3..
:(

p/s: lebest gua yang dulu lagi cantik..
nak yg dulu..
teeettt!

k la..
salam..
misskaynezz..
one K..
jawab denda duluhhh!!!

No comments:

Instagram

aku dan blog

Daisypath Friendship tickers

oppss!

Daisypath Anniversary tickers

linkie ♥

ikut.ikut