Monday, January 24, 2011

-gua.nombor.penin-


salam...
hurmmm..
ari ni..
gua sgt penin..
dan agak bengang..
hehehehe..
xde la bengang mne...
gurauan semata-mata..
huhu..
ermm..
gua bukan lah benci nombor..
cuma x suka..
dri zaman skola rendah ag..
lu org tau sbb ap??
sbb......
gua pernah kena rotan dek matematik tau..
sedangkan gua lupa nak garis dua je..
mmg start dr ari tu..
gua cm berazam la kononnnn...
x suka matematik...
hahaha..
gua mula2 cm main2 je lah x suka math..
last2..
mmg Allah nak tunjuk kat gua la..
smpai skola menengah gua benci math..
mintak maaf byk2 buat cg math gua dulu...
yelakan...
result gua mmg mengecewakan anda..
namun apakan daya..
hanya itu yang gua mampu..
gua lebih ke arah mengarang esei..
karangan...
cerpen...
novel...
hahahaha..
x caya ek??
sudaaaa...
layan gamba jap..


ermm...
lu org tau x...
bkn stkat smpai subjek math..
smpai subjek akaun pun gua blurrrr...
sumpah!!!
gua x phm pun...
last2..
study jgk la...
supaya x ketinggalan..
namun begitu..
Allah memberi gua peluang kedua..
utk menebus kembali azam gua yang bodoh dulu tu..
azam benci math..
hahaha..
gua berjaya mendapat A dlm matapelajaran math..
utk 
UPSR
PMR
SPM
SEM 1
hahaha...
A la tau...
btollll...
x main2...
hahahahaha...
hebat bukan????????
gila angkuhhhh...


ok..
cntik x baju tu???
harga..
kat kedai ma RM130.00
beli ngn gua..
RM140.00
caj n tax sekali..
hehehehe..
x de la..
tu bleh kurg lg...
byk saiz tau..
S-XXL...
warna pun byk....
satu baju..
satu design..
yg bju serupa dgn gua ni..mmg x de yg sama laaa...
original batik terengganu..
kain-cotton lembut..
sejuk tauu..
ecececehhh..
mempromote la plak...
apa slahnya knnnn...


hahaha...
tgok muka kiuttttt gua...
ngah bingung ngn statistic..
agak mencabar la skit msuk uni ni..
ye la...
semua benda lam BI...
agama je lam melayu lg..
tu pun ustaz ustazah dah speaking ye...
lu org rasa..
gua perlukan seorang tutor x???


hahahaha...
credit to tehah choi...
nice pic taken laaaa...
candid ori..
bkn lakonan...
ceh.......
cumey2...
yg mengedit pun comeyyy..
hahahaha...
maaf kepada yg terasa gua ni gedik..
coz mmg gedik pun time ni...
hehehehe~


muka si boring dan si gian nak blik kampung...
hahahaha...
asyik tunjuk tiket bas je...
konon rumah jauh sgt la kn...
stkat kuantan jerkkk....
hahahaha...
k la..
tu je...
kesimpulan..
i dont like number but its not mean that i hate it...
muahhhh...
blajar lah utk kejayaan...
jgn benci nombor ye...
hahaha..
jgn jadikan gua role model ye...
haram..
k la..
salam kejayaan...
ceh..
muahhh...
misskaynezz...

p/s:lolipop n kerepek still ad kat bilik gua...dtg2 ye...

4 comments:

Syarafina Sabri said...

mmg awek sastera . citer zarul 2 ape mcm ?

k.n.e.z said...

citer tu mati tgh jln...dah x de idea kot...

aleen aiden said...

alin pon xdela sker sgt nombor..tah mcm mane bley terambek akaun nih.hu3

k.n.e.z said...

huhu..amek akaun kat mne aleen?

Instagram

aku dan blog

Daisypath Friendship tickers

oppss!

Daisypath Anniversary tickers

linkie ♥

ikut.ikut