Sunday, January 30, 2011

-gua.x suka-

salam..
huhuhu..
selamat pagi..
hurmm..
gua sebenarnya dah lme memendam perasaan ini..
cehhh..
ayat...
bengom nak mati..
hahaha..
ok..
gua x suka..
tu title post pagi ni..
actually gua nak kasi tau..
kat blogger yang amat kreatif2 sekalian..
bukan ap..
demi kesenangan lu org jugak..
blog u olls mmg la gempak..
lawa..
kelip2..
cntikk..
gorgeous..
dan serabut..


gua mmg bkn blogger lama...
tp dah dua tahun kot..
x lama mne..
tp gua juga mempunyai hak..
hak utk membaca..
kerana selagi blog itu  utk umum selagi tu..
gua akan terus membaca nya..
hurmmm..
gua bkn lah bermaksud utk mencampur hal peribadi org..
yelakan..
bak ayat2 blogger..
"ni blog saya..lantak saya lah...ikut suka hati saya lah.."
ok..
fine..
accepted..
if lu org buat cmtu...
npe x tulis kat diary je??
x yah la share ngn readers..
x pun buat blog private..
kan senanggggg..
msalah satu lgi..
kalau la blog lu org tu x penuh dgn GADGET or WIDGET...
gua boleh terima...
tp..
kalau terlalu sarattttt...
sampaikan gua pun x tau mana satu post,mana satu widget nyaaa...
coz byk sgt..
penin tau...
menghilangkan mood gua je..
gua yang guna wifi streamyx pn..
jd x larat nak baca blog lu org..
beratttt and loading...



then berkelip2..
ingt gua suka je...
nmpak cm lappy gua nak jahanam je..
hohoiiii..
gua pun pernah gak buat cmtu..
tp x de la smpai overdosssss...
gua skrg cuba utk menyimplekan lg blog gua ni..
supaya kelihatan SEMPOI...
hahaha..
tu je lah utk pagi ni..
gua pun ada kekurangan jgk...
kelemahan apatah lagi..
wanita kan..
ok la..
renung2 kan..
selamat berblogging..
syg kamoo semua..

by,knez

No comments:

Instagram

aku dan blog

Daisypath Friendship tickers

oppss!

Daisypath Anniversary tickers

linkie ♥

ikut.ikut