Thursday, January 6, 2011

-ini hari KHAMIS-

salam...
hello semua..
jap3...
KHAMIS???
mksudnya..
dah one week la gua masuk Uni ni..
aiyaaa...
cepatnya masa berlalu..
masa itu emas..
demi masa..
sesungguhnya manusia dalam kerugian..
hurmmm...
ok..
actually gua tgh rajib ni..
x de kerja mane nak buat..
tgh tggu class start..
gua still lam bilik..
atas tilam..
bersama mr.teddy yang dah kurus..
dan juga selimut pink gua yang BARU..
cehhh..
hahahaha...
gua melaporkan dri UiTM KT..
bahawa..
keadaan cuaca pada pagi ini..
agak mendung2 manja..
suasana yang nyaman..
sejuk2 beranginnnn..
kedengaran abang2 memesin rumput2 degil..
hahaha..
chaiyokk ye...
baju da gosok..
tudung??
x de match la..
hentam sajalahh..
x pun gne je instant tdung..
yaiiii...
gua skrg lam proses belajar bhasa CINA..
dgn hanya menggunakan GOOGLE TRANSLATE..
hebat x???
antara ayat yg masih gua ingt..
jap..
rewind..
ermmm..
'ta shi ruci meili"...
yang membawa mksud..
dia sangat cantik..
hahaha..
'ni xiang chi'
awak nak mkn ap??
hahaha..
tu je dulu..
step by step ok..

itu beg baru gua..
hahaha..
cntik tak???
yg paris tu..
mama kasi..
dri paris btol tu..
yg banyak button tu lawa jugak kn??
gua jahit sndri tauuuu..
anak dara yang bagus..
juga bakal menantu yang rajin..
wahahahahaha...


actually ni list sebelum gua masuk Uni..
sesetengah bg perlu di sensored kn..
atas alasan yang munasabah..


ni kerja bdk2 mls..
disebabkan mls nk menyalin..
so snap je gmbar..
hahaahaha..
jgn tiru ye...
x elok..


kalau gua ngan tehah buat bisnes ni ok x??
laku???


asha lot..
hahaha..
sengal...


apa gaya nih???


tgok siapa lam cermin selain gua???
hahaha..

k ar..nk g clas dlu..
salam..
*tukar lagu blog lagi..
misskaynezz..

2 comments:

Syarafina Sabri said...

jual je coklat kt uni 2..
org jual kt mktb laku jer..

k.n.e.z said...

ohh...ye ke??
nk try jugak laa..:)

Instagram

aku dan blog

Daisypath Friendship tickers

oppss!

Daisypath Anniversary tickers

linkie ♥

ikut.ikut