Tuesday, January 4, 2011

-semester 2..baru..cehh-

salam..
selamat kembali ke alam blogging..
wahhhhh..
skema kott...
agak ar..
hahahahaha..
ok..
skrg gua dah msuk Uni semula..
ermmm...
keadaan still sama..
cuma jadual kelas yang agak padat..
bertambah dengann keadaan terpaksa membeli buku baru..
ok..
neva mind pun..
belajar kan...
jgn KEDEKUT ye...
ok..
buat junior-junior gua yang baru lepas SPM tu...
kalau BAKAL dapat Uni sama ngn gua..
bgtau ye...
nnti bila dah masuk..
lu org ckp gua sombong..
tak tegur org..
bukan ap..
muka orang kan cepat berubah..
ecececececehhh..
:)
KALAU ad yang nak masuk UiTM KT...
tp satu je gua nak bgtau lu org...
"belajar mana-mana pun sama je..ilmu jugak kn??"
ermm..
meh gua bgtau lu org ap faedah belajar JARAK DEKAT..
hehehehe..
kelebihan-kelebihan nya adalahhhhh...
1. boleh bawa kereta sendiri...(hehe)
2. boleh balik tiap2 minggu mintak duit..
3. sempat belajar kereta sebelum kawin..
4. boleh melawat ibu bapa anytime..anywhere..
5. x perlu beli tiket bas..kecuali yang berasal dari setiu,besut..
6. juga x perlu tempah tiket flight..LOGIK KA???haha..
7. byk agi ar..nnti dah masuk lu org tau ar...

untuk makluman lu org..
Uni gua ni best ap..
even kecik..seroNAK...
bak kata tehah la..
hahaha..
spe nak tgok jadual klas gua????
angkat bajuuuuu..
hahaha..


actually ad smbungan ag..
yeahhh...
tp mls..
ok...
gua skrg berada di kolej kerawang..
mujur dapat..
kalau x kena ulang alik..
x ke mati gua...
minyak KERETA???
perghhhh..
cannot2..
hahaha..
gua sekali lagi sebilik dengan roomates lama..
kteorg dah tukar bilik la...
duk floor satu...
rendah skit..
namun begitu...
agak memenatkan juga...
S142..
blok SUTERA...
cantik nama kn???
skrg gua memerlukan informasi terkini dri sahabat2 dri matrikulasi..
ANDA SUDAH KEMBALI KE TANAH AIR KA????
hehe...
nnti bgtau ar..
kalau sampai MALAYSIA..
bgtau gua..
hahahaha..
begitu juga kepada kazen gua yang berada di matrik penang..
blik jgn lupa bwk laksa penang..
huhuhu..
k ar..
len kali lak update..
buat ACAP..
hidup sy biasa2 je...
ok...
mslh pun ad jugak...
tp tenang je la..
chill bak kata mat saleh..
hohohoho..
k ar..
SELAMAT TAHUN BARU...
salam..
misskaynezz...




4 comments:

deAnza-wAnda said...

huhuhu pack nye cluz... huuhu penat2...

Syarafina Sabri said...

jumaat sb2 xde class ke?

k.n.e.z said...

ye..'agak penat' laaa..hhehe

k.n.e.z said...

x de la class fina syg...trganu kn cuti..

Instagram

aku dan blog

Daisypath Friendship tickers

oppss!

Daisypath Anniversary tickers

linkie ♥

ikut.ikut