Wednesday, January 19, 2011

-surplus-

salam..
wahhhh3..
ap tu??
act gua pn x psti ap mksud surplus tu..
yg psti ad lam hand-out ECO gua..
hahahaha...
mksud nya..
demand increase but supplies decrease..
eiii..
tak tau lah...
ahahaha..
nme tu bez..
hentam sjalahh..
ermm..
sejak kebelakangan ni..
gua agak bz..
dgn bljar..
urusan bank..
dah nk start buat assignment..
quiz sudah mulai masuk cmpur lam hidup gua kembali..
x lme lg..
muncullah kwn baik gua..
TEST..
seterusnya..
FINAL..
hahahaha...
oh..sesungguhnya..
gua tidak inginkan ia..
hahaha..


gua dulu agak2 cm ni jgk ke??
gengster guh bdk ni..
ahaksss...
gya ap tu??


kami kembar x sama umur..
hehehehe..
dia copy paste gua..
hebat bukan???


kesopanan dua org gadis jelita..
wahhh...
mereka JELITA..
heeeeee....=.="


SAH!!!!
gmbar edit..
sumpah..
btol ni..
jgn x cye ye...
kih3..


ari tu..
14/11/2011
kami tiga bradik di utuskan utk ke mjlis tunang kak dayah..
heeeeee..
mama sbuk..
kira gaji..


npe gua kelihatan SIHAT??
adeiiii la...


bakal mentua..
hahahaha...
nervous kak tuuuu..


gua kuar lepak2..
cehh..
ad spe2 jelez??
gua suka bikin org jelez..


gaya awek fb n blogger..
hehehehe..
cop3..
gua ngaku tiru..
bkn ori ni..


bila kelas BEL mula..
tgn menjdi gatal...
haha..

ok...
tu je gmba yg gua dpt share utk minggu ni..
actually gua tgh AGAK bengang ni...
adalah sepasukan hamba Allah ni..
tgok gua ngn geng cm nk cri gduh je...
wehhhh kak..
ad masalah lu hah???
lu pehal???
lu nak pe???
ad gua msuk cmpur urusan lu????
blah la wei...
lu jelez ngn gua n geng ek???
tgok kteorg cm nak cri gduh ke???
muka lu org mmg lawa..
tp bila lu org buat muka nk cri gduh..
perghh..
muka korg sme je cm mandrill tau...
gua x heran la ngn pkwe lu yg x la hnsem sgt..
stkat mamat yg lu org2 gila2 tu..
KAMI tunduk hormat undur diri la kak..
smpai kat pasar mlm pn lu org tgok kami..
kami lawa la katakan..
hahahaha...
gua pn dah x moh kwn ngn pkwe lu org tu..
dah la kwn mkn kwn..
apa daaa lu org ni...
buduuuuu btoll..
hahaha..
x memasal gua terkurang ajar..
sorry2 ye..
tau salah..
tp apakan daya..
manusia...
hahaha...
gua skrg cuma tgh memikirkan..
ap dosa gua dgn mereka??
slah ke gua cntik sgt??
kah3....!
sorry..
gurau..

p/s:
gua tau lu kaya..
ngn duit semua lu bley buat..
tp setakat ngadu2 kat boy ko..
stkat jeling2 kat gua...
ap lu dpt??
gua rilex je..
hahaha..
byk ag perkara dn kerja yg perlu diselesaikan..
satu pesan gua..
jaga diri elok2..
hahahaha..
k ar..
tu je..
idealess..
salam..
daaa...
misskaynezz

2 comments:

Syarafina Sabri said...

sihat pon salah .

k.n.e.z said...

huhu...sihat sgt2 x lawa jgk..heee

Instagram

aku dan blog

Daisypath Friendship tickers

oppss!

Daisypath Anniversary tickers

linkie ♥

ikut.ikut