Sunday, January 16, 2011

-wanita hiasan dunia-

salam..
huhu..
afternoon semua readers..
love u all..
listening to this blog's song..
hahaha..
nmpak nya encik K kita tgh bz..
ketiadaan elektrik di tmpat menuntut ilmu..
hahahaha..
sabar ye encikk...
gua tgh x de idea ni..
tp nk blogging jugak..
hobi kowwtt..
knpa gua taip title tuh..
cehhh..
alim sgt ke gua nak ngomong hal itu...
ermm..
by the way..
this is my blog..
my way..
my expression..
wanita hiasan dunia??
apakah wanita??
jap..
search google..
wanita=perempuan la
hiasan=pelengkap sesuatu supaya nampak elok
dunia=duniawi dan ukhrawi..
ecececehhh..
memadai je gua reka..
mls la nk search...
reka sudaaaa..
so...
kesimpulannya...
wanita pelengkap segalanya..
dan juga pemusnah ekonomi lelaki..
hahahahaha
pandai nye gua..
weeeehhhh..
hakikat la..
gua tgok skrg..
laki pilih pompuan bkn sbb ap sgt..
sbb rmai boleh dijadikan TESTER..
opppsss..
mainan je pompuan ni..bg laki yg cmtu laahh..
laki yg baik..gua no komen jgk..
begitu juga ngn pompuan.
pompuan rata-rata pilih laki sebab kaya je...
bkn ikhlas sgt pun..
mksud gua yg couple2 la..
pstu dpt boyfren kaya..
mulalah nk berlagak...
"i ad boyfie kaya tau..semua yang i nak..i dpat tau...iphone..BB"
"boyfie i slalu ajak i pergi mkn2 kat tmpat2 mahal..syoknyerrr..u x tau..coz u x de.."
"u tau x..boy i...slalu bwk i naik kereta2 dia yg mahal2 tu...ap nama tu..lotus..fairlady..skyline.."
"u..u..u tau x..boy i slalu teman i shopping kat prada..dia yg byar tau..romantik x??"
hahaha..
lu org ley agak x apa yg laki akan cerita kat kwn2 dia???
gua agak2 ar..
"bro,ko tau x..awek pasar mlm tu..ish3..bg duit je trus lyn ak..hahaha!"
"stakat awek cmtu..petik jari...tunjuk fulus..trus cair boss..beruntung ak."
"wei kwn..kereta bos kau tu, ak dah antar balik kat snow wash.."(HAHA..BLAH laki gini..)
"ui..bro..awek tepi jln yg kte usha ari tu,layan ak lebih dri awek ak skrg..bg fulus je..trus layu.."

ermm..
lu org rse nak mrah x kalau laki cm ni??
hahaha..
realiti nya ad beb..
cuma korg byg..
manusia kan ramai..
stakat statement ni..dah byk kali keluar dri mulut laki..
semuanya manisss je depan pompuan..
blkg??
maklum2 sndri la..
gua tidak bermaksud utk mengata sesiapa di sini..
sesiapa yg mkn cili..dia trasa pedasnya..
kalau x tu,alhamdulillah..
anda bkn dlm kalangan org2 di atas..
gua pun sedang mencerminkan diri sendiri..
hahaha..
gua pun x ley ckp byk gak..
gua pun bkn baik sgt..
jahat jgk..
sejahat-jahat gua..still ad otak lorr...
haha..
use ur brains effeciently la..
k la..
tu je..
post ini x berkaitan dgn mana2 pihak..
salam..
renung-renungkan..
misskaynezz..


No comments:

Instagram

aku dan blog

Daisypath Friendship tickers

oppss!

Daisypath Anniversary tickers

linkie ♥

ikut.ikut