Friday, February 18, 2011

-arghh.bibik.takde-

ok..
assalamualaikum semua..
huhu..
gua sentiasa mengharapkan cuti yg nyaman..
indah..
segar..
bahagia..
namun..
apakah itu???
arrrrrrrrrrrrrrrr.....


bibik x de???
knp la org kat umh x ckp awl2 kat gua..
x de la gua nak basuh baju sendiri..
kemas2 rumah..
basuh kereta..
huhhh..
yesss...
gua YANG buat sndri..
ermm..
ni yg x SERONAAAAK ni..
aiya..
ini bukan bermaksud gua ni x pndai buat kerja2 ni...
sorry ye..
gua boleh la buat...
cuma..
kdg2..
nak jugak rehat nyer..
ye la..
penat belajar..
ingtkan balik umh ley la rehat2 skit..
perghh..
cannot2..
x pe la..
berkorban la...
actually bibik gua g KL..
hah???
bibik g KL??
yeeeee....
dia g ngn mama..
g smbung passport..
mama lak g smbung passport antarabangsa..
erm..
npe x smbung sini???
ntah la..
mama ckp x ley!
ooo..
ok...
so..
bibik gua x de kat umh..
pada HARI JUMAAT ini..
x bez btol la..
nk msak..
tp barang2 lepas guna kena basuh sndri..
ishh..
x bez2..
tu la readers2..
kdg2 susah gak x de bibik ni..
ermm..
k la..
nak g masak nasi..
jemur baju DUA bakul..
masak nasi putih satu periuk je..
ok..
dah..
nnti nak kuar..
hehehehehehehehehe..
bye..

p/s: gua bkn manja..
tp juz nak bg peluang kerja utk bibik..
kasihan..
nnti dia bosan..
hahahahaha...
k la..
bye2..
knez..

No comments:

Instagram

aku dan blog

Daisypath Friendship tickers

oppss!

Daisypath Anniversary tickers

linkie ♥

ikut.ikut