Thursday, February 10, 2011

-dia.famous.la-

assalamualaikum..
wahahaha..
x de kerja btol gua ni...
ntah knp rse nak menaip la..
biasa la..
bila bosan melanda diri..
heeeeeee...~
ok..
dia famous la???
siapa yg femes??
ish3..
siapa lagi kalau bukan shabat kesayangan gua..
hahaha..
ermm..
dia dah ad beloggg skrg..
wah3...
mkin famous la akak sorg ni..
x pe2..
gua lagi suka...
ad kwn blogger..
even dia famous dri gua...huk3..
namun gua rilex je..
sbb gua x kejar kefamousan tu..
ececececechhh...
btol ni!!!
gua juga x memerlukan dana dri nuffnang..
buat masa skrg biarlah blog ini ditaip..
utk tujuan gua shaja..
sbb ni blog persendirian..
x memerlukan nuffnang sgt la...
lgpn gua student je..
x pkai byk duit..
ok la..
sal akma ni..
hurmm..
dia agak comey..
cute..
putih..
gebu..
hakhakhak..
pape je lah..
yg pasti mmg rmai peminat dia nih...
good2...
syg awk akma..
dulu dia skelas ngn gua..
pndai btol dia ni..
markah slalu dpt tinggi..
tu yg naik kelas B..
hahahahahahaha..


haaaaa...
caya x ckp gua???
comey kan dia..
femes2..
fan dia kat fb je dah 4000 ke atas..hmpir 5000 dowh..
fren gua x smpai 1200...
hahaha...
lu org bley add dia kat blog dia tuh...
taip je lovely akma..
msti kuar nama dia..
k la..
pape pn dia mmg comey..


ok..
di atas adlah blogger2 yg femes gtu..
ASHALOT n CHOI..
hehhehehehe..
ni mmg candid btol2 la...
kan tehah???


ok..
ap nama benda ni ek??
gua x pndai eja la...
tp skrg benda ni dah gua lekat kan di fon gua...
tp x tahan lama..
dah tercabut skit2..
ngeeee~
bdk ganas kottt..


ok..
gua kurg puas ati sket ngn benda ni..
sbb benda ni ar yg memalukan diri gua n sabahat gua..
oleh kerana terlalu leka ngn ejaan GARDIGAN di atas..
kami telah melakukan perkara yg memalukan diri sndri..
hahahahaha...
tp kan..
mydin mmg ar saja je buat salah eja kan..
lawak kot di eja cmtu..
ok..
cerita malu kami:
ari tu gua g shopping ngn tea..
naik la atas..
nak cri senduk je...
then pergi tgok bju la..
tgok plastik la...
tgokla apa2 yg patut kn..
then..
smpai kat simbol cardigan ni...
gua terus gelak2..
coz mydin salah eja..
yela..
kdg2 ad gak yg salah kn..
bhagian cardigan ni dkt je ngn eskalator..
then..
gua ajak la tehah trun..
bwh la troli yg berat gila tu..
then...
masa turun eskalator tu..
kteorg nmpak la baby nih..
dia duk lam troli..
mak dia bwk..
dia otw nak g atas..
kami plak nak turun..
gua siap peace2 lagi kat baby tu..
yela..
jarang kot gua buat cmtu..
hahahahaha..
then smpai je kat bwh..
gua ckp kat tehah..
"jom bayar"
then gua tgok lam troli..
terkejuttt..
kaget...then gua ckp kat tehah..
"wei..kita dah byar ke brg2 ni?"
"blom la.."tehah jwb..
then kami tgok la ap yg dlm troli tu..
then gelak2..
hahaha..
lu org tau knp??
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
sebab kami telah tersilap troli..
wahhh..
malu gila!!!
dah la lam troli tu semua brg dah byr tau...
ad plastik ag..
bengong btol la...
malu siootttt..
tp pape pn..
yg malunya kami..
org len mana tau kami tertukar troli...
aiyyyyyaaa...
then..
boleh plak gua pergi tinggal troli tu kat bwh..
then naik atas..
pergi cri troli kami blik..
sepatutnya kami kena la naikkan semula troli tu..
huh...
naik atas smbil tergelak..
then smpai atas..
jumpa troli kami..
then nmpak mak cik cam resah je...
then tehah pergi la tny..
"troli mak cik ilang ek?"
mak cik tu cm blurrr skit..
"a'ah..ye"..mak cik jawab..
oo..
"troli mak cik ad kat bwh.."
dkat ngn eskalator bwh tu je..
smbil menunjukkan jari ke bwah sana..
"ohh..ok2..terima kasih dik ye.."mak cik tu ckp..
hahahahaha..
KELAKAR gila dowh..
dia cam anggap kami ni penyelamat dia plak..
sdgkan kami yg memberi dia masalah..
aiyaaa..
sorry ye mak cik...
kalau mak cik baca ni..
sorry ye byk2..
huhuhu..
apa yg lu org rasa???
hahahahahaha..
kelu.


ni KACANG ye..
byk GILA..
kat mydin ni..


ni la troli kami..
x byar lagi ye..
kih3~


ok..
cntikkkkkkkkkkkkkkk xxxxxxxxxxxx???
huuuu..
gila jap gua..
hahaha..
menda ni si akma tu la jual..
hebat bukan???
hihihi..
nak order??
pergi blog dia..
x pn fb je dia..


ni loker dia..
hahaha..
kemas kn???



ni akma punyaaa...
semua dia pnya...
eii..
brp inggit la semua ni agak2??
x snggupp la gua nak buat cmni...
no3..


ok..
tu bobo..
akma jgk pny kot..
peminat bg kot..
hehehe..
yg memegang bobo tu lawa jgk..
suka pkai tudung lawa2...
naisah namanya..
matlamat dorg ialah nak lawann...a****..
hehehehehe..
stylo btol dorg2 ni..
roomates2 dorg suka bergaya..
i like u all girl..


ok..
gmbar curi..
tengah menunggu tehah..
dftar brg elektrik..
dah setel pn skrg..
hahahaha..


ok..
kengkawan...
meh dftar cepat2 ea...
ari kamis ni last..
n kamis ni jgk la ad test mgt...
yesss...
huhu..
cepat2...
hirau kan byg2 yg tgh snap photo tuh..

ok..
tu je..
x larat da...
esk nak g jogging..
kwn2 tlong kejutkan ye..
k la..
salam syg dri misskaynezz...
muahhh


No comments:

Instagram

aku dan blog

Daisypath Friendship tickers

oppss!

Daisypath Anniversary tickers

linkie ♥

ikut.ikut