Wednesday, February 2, 2011

-gua.study.erk??-

salam..
hahaha..
apa kes??
knez study???
blah!
hehehe..
actually gua tgh AGAK bengang dgn wifi kat umh ni..
kekonon nya johor banjir..
merajuk la si wifi ni..
katanya LINE x OKEY!
hahaha..
ad kaitan ke??
erkkk..
ad la..
kalau gua asyik on9 je...
org johor yg blik ganu tu...
x TERLAYAN la jwbnya..
nak wat cmne mr.UBI..
awek kamoo ni blogger bengom..
ahaksss..
actually gua skrg ni lam proses blajar edit coding2 ni..
tp kannnnn..
gua x pndai..
huk3..
lain yg jadi..
x suka ar gini..
nk mintak tlong shabat gua yg baik ati la..
tlong saya yee...
heeeee~
dia skrg dah pndai men code2 html ni..
gua masih di sini..
x pndai ap2..
hahaha..
dia siap buat tutorial ag..
sedangkan umur blog kami hampir sama..
hahaha..
sorry la readers n followers...
gua x pndai n expert bab2 cmni..
kalau tanya sal kain sutera..
leh gua jawab..
hahaha..
papepun..
gua nak belajar jugak..
merangkak2 la dulu..
nnti kan kalau expert terlebih..
ad je gua x tidur..
addicted gila ngn blog..
skrg pun cm nak mati je kalau x blogging..
(statement gedik santai)
hahaha..
kepada encik TAUFIQ..
cayalah!sy kagum dgn awk..ngeee~
ari ni??
hang out lagi..
dgn sapa??
mr.UBI lagi ka??
hahaha..
agak ar...
hurmmm..
kat mne???
noodles station je..
rugi btol lu org x join skali..
boleh gua belanja..
hhahahaaha..


loket n cincin baru LAGI..
blah..
bengom gua kan??
mmg suka trademark sndri la..
ari tu..
time upkp..
modul laaa..
kekonon...
lec tu suh lukis SATU garisan setiap org..
ats sehelai kertas..
then..
masing2 men passing2 la..
smpai turn gua..
gua punyalah bersusah payah pikir neh..
x tau nak wat garisan kut mana..
aiyaaa..
disebabkan gua ni suka kelainan..
so gua pun buat laaa...
garisan berombak kat tengah2 kertas..
terkejut jugak la lec tu..
apa hal budak ni..
kreatif2 btol la..
hahahahaha..
then dia tny..
"knp awk buat garisan cmni?"
gua pun tanpa segan dan silu..
"kerana sy sukakan kelainan.."
hahahaha..
jwapan yg padat dan mantoppp..
blah.


kalau bwk gitar..
nmpak gua ni cmne??
gua ni byk perwatakan tau..
gua boleh jadi..
ayu..
gedik..
manja..
garang..
GENGSTER..
rock..
berlagak..
cute..
comey..
pinky..
greeny..
mcm2 la..
hahaha..
yg pasti..
gua ni PELIK binti AJAIB..
hahaha..
gua suka kelainan..


hahaha..
wei..
tgok tu..
besoooor gila moto dia..
"abg...adik manja nk tumpang boley???"
hahaha..
gua teringin gak byk moto2 besauuu ni..
kekadang..
terpikir..
LARAT ka???
heeee...~


mee...gorengg...
haha..
mr.UBI pny x smpai ag..
hahaha..
makan DULU!!!

hahaha..
k la..
nak chow dulu..
sebelom wifi yg nsem ni wat hal plakkk..
k la..
salam..
selamat tahun baru cina..

p/s: YA ALLAH..selamatkan sahabat2 ku di MESIR sana...
amiiinnn..

No comments:

Instagram

aku dan blog

Daisypath Friendship tickers

oppss!

Daisypath Anniversary tickers

linkie ♥

ikut.ikut