Saturday, February 26, 2011

-hujung.minggu.terengganu-

assalamualaikum..
cewaaahhh..
taip title cm tu cam gua ni duk kat negeri lain je..
hahaha..
x de makna nya gua nak g jalan2 kat negeri lain melainkan terengganu..
lu org tau knp????
hahahahaha..
sbb minggu ni gua penuh dgn test dan assignment..
kahkahkah..
padam muka..


ok..
ni muka budak poyo..
poyo gila..
HAHAHAHAHA..


knp dgn mereka??
hahaha..
helo cik adik..
ni camera sy la...
knp awk2 plak yg di snap..
aiyaaa...


hahaha...
cuaca sgt panas ye...
gua siap boleh senyum comell je kn???
siap terpejam je..


ok..
popmpuan suka berposing dpan camera kn??
adakah ini sifat semula jdi???
agak2 nya la kot...
hahahaha..
pape pun..
jom heboh ini tidak la seheboh mana..
jom reboh ad la..
penat kaki gua nak jln wei..
cuba byangkan parking kat butik mama..
jln smpai shah bandar???
APAKAH??
letih la brader...
pape pun..
payung cukup berjasa semalam..


nmpak nya..
kanak2 kita sdg bergambar di cendawan ribena ye..
hahaha..
2 botol spulooohh..
trademark ribena..
3 botol lima belasss..
mai2..


ok..
heboh2 gak..
surau jgn lupa singgah..
muka bengang..
2 jam menunggu deli9..
ceh...


ni..
no comment..


kami LAPAR la gila..!
hahaha..
sekian laporan gua..

p/s: tgahari td ad common test far..
yes..
gua blur..
x ingt..
salah jawapan..
agak bgus kan???
pape pun..
cntik baju kurung baru gua kan??

jom heboh in baju kurung..
i like this..!

babai..
knez..

No comments:

Instagram

aku dan blog

Daisypath Friendship tickers

oppss!

Daisypath Anniversary tickers

linkie ♥

ikut.ikut