Saturday, February 12, 2011

-jogging.rajin.tersangat-

assalamualaikum..
salam 1UiTM..
bak pengumuman di kolej kerawang..
hahahaha...
ok..
tajuk dia atas..
jogging..
gua jogging??
ye!!!!
ingt x boleh ke..
even semput pun jogging jgk la...


hai..
gua jogging jgk tauu..


dah penat??
byk peluh...
dah lme ek sendi2 ini tidak dikejutkan..
hahahaha


ye..
atlit kita...
berlatih la syg wei..
jgn peace2..


ini..
org mls..
nak ambik gmba je...
x malu..
dah la dpn khalayak ramai..
aiyoo..


then..
kami lepak di batu buruk..
mencari breakfast pagi..


wajah yg kelaparan..
senyum tu cover je...



ashaLOT..
bdk byk mkn..
ngeeee~
mkn2 ye..


khusyuk btol ko ni tehah..
hahaha..
gua tgh tensen ni..
mana ROTI SARDIN gua???


dorg ni semua mkn tosai..
ap ke bez nya tosai tu...
dah la msam..
x sdap ar..
tp boleh la tlan..

haha..
k la..
no mood la plak..
bye..

No comments:

Instagram

aku dan blog

Daisypath Friendship tickers

oppss!

Daisypath Anniversary tickers

linkie ♥

ikut.ikut