Tuesday, February 1, 2011

-kesayangan.gua.B-

salam..
weeeeeee...~
kesayangan gua??
B??
hubby??
baby??
ap kes???
knez taip ke nih??
logik2..
weh..
btol la gua taip ni..
asal?
cannot ke??
apa salahnya angau skit..
ok kengkawan..
bkn hubby or baby..
'he' is UBI..
and..
MY UBI..
okeh??
hahaha..
td gua hang-out ngn mr.B..
hahaha..
sengal..
npe gua taip cmtuh??
one K la..
ermm..
bez jgk la..
cm biasa2..
g mcD..
then blah..
hehehe..
dah terbiasa dgn cara tu..
pergi..
makan..
lepak..
borak2 kosong..
then..
balik..
sng kn??
agak2 dating ke??
haha..
op cos la...
abis tu ingt g discussion ka??
huhu..
yela..
batasan kena jaga..
x elok jalan berduaan..
x manis dipandang org rmai..
"lgpun gua ni agak femes.."
ehem3..
*gedik..
x la..
gua agak dikenali kot..
yela..
tgok la awek sape??
eh..
tgok lah anak spe..
hurmm..


selendang baruuuuuu..
hahaha..
nmpak muda x??
abah slalu ckp gua nmpak tua..
tua sgt ek??
mcm nenek???


mr.UBI gua suka ini..
like this..
kalau ad button like kat sini..
msti byk mr.UBI like2 ni..
hehehehe...
opppsss..


ala...
gua sebenarnya x yah nk hidden kn nme dia nih..
sbb..
semua org dah tau..
kot la...
hahaha..
x pe..
yg x tau..
bagusss...
goodddd...
ini la mr UBI gua..
gua pnya je..
 x ley kongsi..

10 tentang mr.UBI gua..

♥ mr.UBI x SMOKING
♥ mr.UBI comel dan pemalas rajin
♥ mr.UBI paling takot..ilang SAYE..
♥ mr.UBI berdisiplin sgt3
♥ mr.UBI x minum susu
♥ mr.UBI payah nak makan ubat
♥ mr.UBI adalah cikgu SAYE punya je
♥ mr.UBI suka SAYE
♥ mr.UBI romantik SIKIT je
♥ mr.UBI anti-PINK

hahahahahaha..
tu je la..
nti kena mara kalau bocorkan rahsia dia byk2..
hahaha..
gua saja je taip ni..
sharing is caring and loving..
cehh..
ermm..
smlm syida ad bg ak pinjam 4 novel..
bila nak baca..agak2??
esok arrrr..

k ar..
tu je..
salam..
knez..
siapa nk teman gua jln2 esokkk???

p/s: abah gua dah sihat.. :)
-tahniah cg jamiah lasiman..jadi pengetua baru di smk bukit guntong..
miss u..:(

No comments:

Instagram

aku dan blog

Daisypath Friendship tickers

oppss!

Daisypath Anniversary tickers

linkie ♥

ikut.ikut