Sunday, February 27, 2011

-komen.gua.blog-

assalamualaikum..
haha..
gua baru je sudah blog walking..
ok..
tntg blog walking..
pada pendapat lu org..
ok ke blog walking ni??
sbb ad org x suka kerja2 ni..
org tu ckp la..
bukan gua..
helo..
dia x sedar ke yg follower dia ramai tu coz blogwalkers??
come on la kak..
ini blog la..
bkn website syarikat..
kalau blog syarikat..
org x ingin pn nk tgok..
juz utk order brg2 boleh..
blog kan umum..
tempat menambah ilmu..
meningkatkan tahap pembacaan ye..
blog ni mcm satu tmpat tau..
kita kena melawat..
bersiar-siar..
wehh..
dgr sini..
BLOG WALKING ni hebat la..
ok..
love blogwalking n blogwalkers..
muahh..
lu org dah berjaya menmbahkan traffic gua..
cm bagus kan??
yela..
lu org yg bloggers2 ni..
x PERNAH pikir ke???
blogwalkers ni la yg menaikkan semangat lu org nak berblogging???
sedarlah skit..
okeh??
about tutorial..
biarlah kalau blogger tu nk share pape pun..
lantak dia la..
hobi dia..
blog kan free..
suka hati dia la..
dia dah bosan kot taip sal dia je..
dia nk ajar la plak org lain about blog..
kan bagus berkongsi ilmu..
kalau blogger taip sal GF or BF..
lntak la..
mmg dia suka cmtu..
blog juga adalah DIARY UMUM ye...
alahai..
lebih2 plak gua ni..
emo skit..
biasa la...
bkn nk mrah..
cuma terkilan..
cm la dia hebat sgt..
ceh..
smpai satu masa nnti gua juga akan buat tutorial..
cuma x smpai waktu ag..
hahahaha..
ok..
kalau lu org x suka bca enty2 yg jiwang2..
or yg membazir kan masa lu org..
tutup je la..
x yah sebok2 nak stalking lagi..
helooooo...
ini blog..
blog menggunakan internet okeh...
internet seluruh dunia ye guna..
kalau lu x nak tgok entry tu..
masih belambak kat luar sana nak tgok ye..
sikit pun X MENJEJASKAN..
traffic??
haha..
benda tu sekadar penaik SEMANGAT..
cukup!
ok la..
maaf kepada sesiapa yg terasa..
siapa mkn gula..dia terasa manisnya..
haha..
 POST INI ADALAH UMUM..
tiada unsur politik..
harap maklum..

babai..
penat la bila jiwa x betul ni..
knez

No comments:

Instagram

aku dan blog

Daisypath Friendship tickers

oppss!

Daisypath Anniversary tickers

linkie ♥

ikut.ikut