Monday, February 14, 2011

-lahir.hari.dia-

assalamualaikum..
huhu...
happy birthday to mr.UBI..
like this..


hahaha..
listening to the SELALU MENGALAH song
by seventeen..
gua TAK SUKA org berkira ngn gua..
dan gua TAK SUKA org sombong..
gua TAK SUKA org yg pentingkan diri sndri..
mood: sakit ati..kecewa..
gua juga TAK SUKA org berlagak hebat...
sorry..
lu cannot be my fren la...
urmm..
rindu zaman skola..
huhuhu..
ad lg x ar gmba time skolah..jap
search..
ADA..


huhu..
zaman bdk2 ni..
x pndai bergaya ag neh..
peminat pn x de..
hahahaha..
actually nak taip sal pe ek..
ohh..
sal birthday dia..


haha..
rmai ckp bdk ni gemuk lam gmba neh..
hahaha..
yela kot..
mkn x kawal..
bkn salah gua..
jgn ye..
salahkan dia..
dia suka mkn mcD..
huhuhu..
actually birthday dia ni la ari ni..
so sweeeeeettttttttttt kn..
14/2..
haha..
sweet sgt ye...
ok la..
wish gua for him..

dah besar..jgn main lebih sgt
semoga jadi sorg yg matang..(ANDA SUDAH BESAR)
jangan cepat putus asa ye..
jangan cepat mengalah lam sesuatu hal..
pertahankan hak kamoo..jgn bg org lain rmpas dlu..
belajar elok2 ye..
ingt awek..erkk
jgn lupa singgah la ganu ni ye..
jangan lupa diri..
tu je kot..
nak bg lagu la..

I NEED YOU by UNGU
ala..lagu ni dia dah kasi kat gua ari tu..
tp biarlah...
suka kot..


Oh baby don't you know how much I love you

Oh baby don't you know how much I miss you

Oh baby don't you know it's true

I love you, I love you
I miss you, I miss you

Oh baby don't you know how much I love you
Oh baby don't you know how much I miss you
Oh baby don't you know it's true

Oh baby don't you know how much I need you
Oh baby don't you know how much I want you
Oh baby don't you know it's true

I need you, I need you
I want you, I want you

Oh baby don't you know how much I love you
Oh baby don't you know how much I miss you
Oh baby don't you know it's true

Oh baby don't you know how much I need you
Oh baby don't you know how much I want you
Oh baby don't you know it's true

Oh baby don't you know how much I love you
Oh baby don't you know how much I miss you
Oh baby don't you know it's true

Oh baby don't you know how much I need you
Oh baby don't you know how much I want you
Oh baby baby I want you
Baby baby how much I love you
Baby baby how much I need you
*jiwang kot..
hehehe..
tu je la..
k la..
selamat hari lahir mr.UBI..
by sayang,
knez

No comments:

Instagram

aku dan blog

Daisypath Friendship tickers

oppss!

Daisypath Anniversary tickers

linkie ♥

ikut.ikut