Wednesday, February 9, 2011

-love.copycat-

salamm...
aishhh...
lama x blogging..
wahhh..
berdebu dahhh...
hahahaha..
ok..
about the topic today..
lu org rasa la..
semua org suka ke copycat ni??
bg gua mmg lah x..
gua mmg x suka..
DAH BAGITAU NI!!!!
tp kalau nak copycat pn..
x yah ar nmpak sama terus ngn gua..
ubah la skit2..
sbb gua ni suka KELAINAN..
if lu org nak tau..
gua cukup pntg bila tgok ad org pkai baju sama ngn gua..
hahaha..
sah3 la gua x kan pkai lagi dah bju tuh..
x de mkna nya kalau gua nak pkai ag..
even gua syg gila bju tuh..
namun x mungkin la syg2 ku...
lailailai...
x MAHU..
except kat luar kampus la..
bkn ap..
meh nak cerita skit..
gua ad satu cotton english ni..
warna tanah putih au..
bunga ros merah n pink..
pergh..
lawa gila baju tuh..
bg gua la..
mmg hayat gua x pernah lihat selawa tu..
even abah gua ckp..
design tu cm CADAR..
x kisah la...
hehehehehe..
(terasa jugak sikit)
tp mmg gua syg gila arrr..
tetapi MALANGNYA..
ad SENIOR yg pkai baju sama cm baju gua tu..
eiii..
mmg bengang gak ar..
fuhh..
nasib baik gua masih beriman..
x pe la..
consider la kan...
gua x nak malukan diri sendiri..
so..
gua buat keputusan x pkai baju tuh..
ermmm..
sedih la babe...sob5..
:((
=.="
mujur la kasut2 n beg gua x de sape boleh tiru..
ngeh3..
like this..
gua suak trade mark sndri tau..
x kisah ar benda tu murah ke..
mahal ke..
gua x kisah..
asalkan lain dari yg lain..
tp gua x slahkan sesiapa yg nak copy gua..
cuma tolong jgn SAMA ok..
even muka serupa pun ye...
gua adalah gua..
gua pn x de la lawa sgt..
dah la selekeh..
pakai baju besar2..
haha..
ala..
apa gua kisah..
gua dah ad org cooooppp..!
:)
gua prnh baca blog akak sorg ni..
senior gua la..
ad org copycat dia pny style..
kasihan lak..
kalau ye pun..jgn la tiru btol2 kn??
eii..
x suka..
x suka..
hope org yg copycat tu sedar..
dia dah menganggu privasi org..
ingt ye..
KAMI bukan ARTIS..
haha..
gua takut satu je..
tkut mr.UBI x cam mana satu gua..
konfius..HAHA..

actually..gua ad byk lagi cerita neh..
tp lappy gua x de..
ermm...
so no picture..
so..x leh update..
insyaAllah..
coming soon..
tggu...
hehe..
sory ye bz sket mggu ni..
k la..
salam 1UiTM..
bye2..
by,
knez..

p/s:baju gua semua cotton.. =p
mana ada polyster2 ni..
haha..
berlagak btoll..
cotton n sutera je yep..
x de la smpai cm pompuan ****** bigbig tuh..
asyik pkai baju nak g mydin je..
hahaha..
kak..
lu mmg suka pkai cmtu ek??
wei..ni kampus je kot..
tmpat belajar..
x yah la nk mekap tebal sgt cm nak g party ngn boy ko tu..
HAHA..
(jahat nyeee gua...lantak ar)
spe suh jeling2 kat gua smacm je..
teeeeeeeetttttttttttt...
bye!

No comments:

Instagram

aku dan blog

Daisypath Friendship tickers

oppss!

Daisypath Anniversary tickers

linkie ♥

ikut.ikut