Wednesday, February 23, 2011

-rahasia.gua.cinta-

assalamualaikum..
yepp..
gua seklai lagi berblogging ye..
bkn kerana ap..
kerana pening memikirkan tugasan akaun..
sorry encik kamal..
bkn x nak buat..
nnti buat ek..
hehehe..
tajuk kat atas..
rahsia gua..
ye..
ok la..
gua kasi tau..
1. gua paling x gemar org ketiga..
harap maklum..i dont need them..
sbb gua tau..
mereka akan mengacau bilaukan keadaan..
mereka suka mengAPI-API kan pergaduhan..
kalau gua ad masalah..
biar KAMI sendiri yg hadapinya..

 2. gua x suka lelaki yg ego..
ini kerana..
gua adalah seorg yg sgt egois..
hahahahaha...
x de la..
ntah la..
no komen..
mmg gua ni king control..

3. gua nak lelaki tu yg cinta gila kat gua..
bukan gua yg terhegeh-hegeh kat dia..
haah!
apakah??
ayat agak tersirat..
yesss..
sbb nya..
mmg prinsip gua cmtu..
gua bkn jenis yg terhegeh-hegeh nak kejar laki..
helooo...
blah la..
biarlah laki yg suka kat kita..
lama kelamaan..
InsyaAllah kita akan suka kat dia..
:)
sbb kalau kita yg trhegeh2 kat laki tu..
even sebenarnya dia juz lyn je..
and x anggap apa2 hubungan special ngn kita..
apa akan jadi??
DIA CARI LAIN..
ye..
sbb ap???
sbb dia x suka kat kita..juz lyn kita je..
arghh..
realiti..
sedih kan??
so..
jgn memilih sgt ye..
terima je ap yg telah ditentukan..

ok..
x nak taip dah..
k la..
babai..
knez

No comments:

Instagram

aku dan blog

Daisypath Friendship tickers

oppss!

Daisypath Anniversary tickers

linkie ♥

ikut.ikut