Wednesday, March 2, 2011

-entry.bulan.baru-

assalamualaikum..
salam 1UiTM..
yeah..
hahaha..
gua sje2 je nak taip blog ari ni..
boring..
ok..
gua copy and paste benda alah ni..
ni rahsia bulan kelahiran gua..
ceh..
lapuk da kn benda2 ni semua??
hahahaha..
biar laaa..

JULAI
* Sangat suka didamping.(betul ke??aishhh)
* Banyak berahsia dan sukar dimengerti terutamanya lelaki.(ohh..lelaki je..of cos bkan gua)
* Agak pendiam kecuali dirangsang.(agak2 lu org ar..btol ke gua mcm ni??)
* Ada harga dan maruah diri.(ini statement benar!)
* Tak suka menyusahkan orang lain tapi tidak marah apabila disusahkan.(oh..inilah cinta gua)
* Mudah dipujuk dan bercakap lurus.(ini pn btol..aishhh..lemah2..)
* Sangat menjaga hati orang lain.(agak laaa..!)
* Sangat peramah.(hehehehe...tetttt)
* Emosi sangat mendalam tapi mudah terluka hatinya.(uhuk..btol lagi)
* Berjiwa sentimental.(statement ni gua kurg paham)
* Jarang berdendam.(eh..silap ni)
* Mudah memaafkan tapi sukar melupakan.(ye..mmg gua!)
* Tidak suka benda remeh-temeh.(dulu ye..skrg cm x je..)
* Membimbing cara fizikal dan mental.(no comment)
* Sangat peka, mengambil berat dan mengasihi serta penyayang.(ish..)
* Layanan yang serupa terhadap semua orang.(tepat skali!)
* Tinggi daya simpati.
* Pemerhatian yang tajam.
* Suka menilai orang lain melalui pemerhatian.(ini btol)
* Mudah dan rajin belajar.(SALAH)
* Suka muhasabah diri.
* Suka mengenangkan peristiwa atau kawan lama.(yep..gua je..kwn2 lama x pn..)
* Suka mendiamkan diri.
* Suka duduk di rumah.(SALAH)
* Suka tunggu kawan tapi tak cari kawan.
* Tidak agresif kecuali terpaksa.
* Lemah dari segi kesihatan perut.(GASTRIK)
* Mudah gemuk kalau tak kawal diet.(prob gua skrg)
* Minta disayangi.
* Mudah terluka hati tapi lambat pulih.
* Terlalu mengambil berat.(YES!)
* Rajin dalam membuat kerja(SALAH LAGI)

ok la..
mls da..
hahaha..
babai..
knez

No comments:

Instagram

aku dan blog

Daisypath Friendship tickers

oppss!

Daisypath Anniversary tickers

linkie ♥

ikut.ikut