Thursday, March 3, 2011

-cantik lalu menjadi sombong-

assalamualaikum..
salah sejahtera..
selamat petang..
hurmm..
gua di rumah ye skrg..
tq kpd encik wifi..
kerana x cri pasal dgn gua hari ni..
ok..
pasal topik di atas..
gua bkn nk mngata..
bkn nk memerli..
atau lebih2 lagi mengutuk..
oh tidakk..
perkara ini tidak melibatkan sesiapa ye..
tiada niat dan maksud tersembunyi..
yeahhh..
ok..


gua bkn lah nk mengata gurlz2 yg cantik2 ni..
ntah..
gua sebenarnya blurrr..
apakah yg terjadi dgn dunia skrg ni..
terbalik???
ermm..
perubahan budaya???
culture shock??
ermm..
gua no comment bab2 ni..
sesiapa yg msuk U..
pasti tau..
gua AGAK terkilan jgk sebenarnya...
ntah la..
sedih ad..
kecewa..
semua la...
yesss..
gua tahu..
dia mmg cntik..
tp kalau dia yg dulu..
lagi cntik..
skrg bila dah terlajak cntik..
jd sombong??
apakah????
come on la sis...
pompuan cntik x mcm lu ar...
helo...
gua tau la gua ni x la cntik mana..
tp..
lu punya lagak..
perghhh..
cam bengom je...
kalau rasa diri cntik sgt..
x yah lah masuk belajar..
pergi la atas stage..
tunjuk semua KECANTIKKAN yg lu ad..
x yah tunjuk sama gua..
gua x heran pn..
tp mulut org lu x leh tutup la..
telinga gua pun gua x leh tutup..
gua mmg ar x cntik..
sesiapa pun x NAK pndg..
toleh pun x ingin..
tp gua ok je..
x perlu nak sorok kan semua kekurangan gua...
yg lu..
sorok semua kekurangan...
keluarkan kelemahan..
bkn kelebihan..
hahhh..
blah..

pesanan gua..
kalau rsa diri tu cntik...
jaga la kehormatan diri tu ye...
baru cntik dlm dan luar..
sekian..
wassalam..
knez

No comments:

Instagram

aku dan blog

Daisypath Friendship tickers

oppss!

Daisypath Anniversary tickers

linkie ♥

ikut.ikut