Thursday, March 17, 2011

-dia.dan.dia-

assalamualaikum readers2 sekalian..
sudah lama gua x menghapdet blog ye..
first..
takziah buat JAPAN..
semoga rakyat2 MALAYSIA di sana..
selamat semuanya..
ok..
gua bkn nk menaip pnjang..
sbb nya x de gmba la...
gua x nk letak gmba japan..
sebab semua blogger dah ltak gmba cmtu..
kalau letakkan..
readers jd bosan kan??
terlampau bykkkkk..
huhu..
ok..
focus to the title..
dia??
siapa???
anda rsa kannn..
siapa dia..

ok..
gua bgtau..
dlm facebook..
beliau adalah psangan RELATIONSHIP gua..
huhu..
romantik bukan???
hahahaha..


ok..
ini photo beliau..
sgt comey kn??
juga sgt bergaya..
KAHKAHKAHKAH..
kurussssssssssss je..



hahaha..ini sekarang..
gua x jumpa gmba dia yg lebih COMEL..
ntah la..
dia x moh letak kot..
gua rasa2..
ni pic terbaru kot..
lama dah x dating..
x tau da cmner..
HAHAHAHAHAHAHAHAHA...
nama diberi: Wan Mohamad Safwan Wan Othman
umur: 20 tahun
status: relationship with gua or [unknown]
UTP student..teeeettt~


ok..
sekali lagi gua post kan kembali gmbar ini..
hahaha..
2 bulan  yg lepas ni..
skrg???
x tau la..
hik3..
ok..
gua rsa dia akan dtg cmni kot...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



ololo...comey nye kamu..
hik3..
kesemua gmba dicuri dri fb beliau..
beliau yg letak..
mknanya gmba beliau la semua ni..
klik dia ats utk fren dgn nya..
lihat album beliau ye..
sumpah ad gmba2 ni..
hahahaha..

ok la..
tu je...
mlm ni gua akan terbang ke PERMAI INN..
utk majlis DEKAN..
k la..
babai semua..

p/s: warning!
ini adalah satu entri yg buang masa..
hehehehe..
one more..
Wamosa atau beliau itu adalah sepupu gua je..
x lebih apa2 pun..
hehehe..
kpda peminat2 nya..
jgn risau..
masih ad change..
hubungi gua utk mendapatkan no fon nya..
x pun..
lam fb dia da ad..

kpd wamosa: sorry abg sepau ye..gurau je..
hahahaha..seroNAK..

babai.

9 comments:

Syarafina Sabri said...

sepau .. haha

apezs shah said...

fuhhh panjangnya...
but selamat kembali menaip haha..

Taufiq Tiramisu said...

hahahaha..kempot seniorku ;)

k.n.e.z said...

fina: minat sepau ek???

k.n.e.z said...

apezs shah: huhu..
bkn lama sgt sy tinggalkan blog ni...seminggu je..
hik3

k.n.e.z said...

taufiq:
huhu..suka sgt ye gelar2 org nama pelik2 ye

Syarafina Sabri said...

minat sepau ?
=.=
macam pelik je .. haha

k.n.e.z said...

fina: mana tau kannnnn...kot2
hahahahaha

Syarafina Sabri said...

haha .. xnak .

Instagram

aku dan blog

Daisypath Friendship tickers

oppss!

Daisypath Anniversary tickers

linkie ♥

ikut.ikut